Webmail pomoć


1. Kako se prijaviti na PAR Webmail?

Posjetite adresu webmail klijenta na http://webmail.par.hr. Unesite svoje podatke, u prvo polje je potrebno unijeti cijelu email adresu a u drugo lozinku koju ste dobili otvaranjem računa za email od strane Visoke poslovne škole PAR. Ubuduće klijentu možete pristupati putem stavke u glavnome meniju na web stranicama Visoke poslovne škole PAR.

2. Zaboravili ste lozinku?

Ako ste zagubili, zaboravili ili iz bilo kojeg drugog razloga nemate lozinku za pristup email računu, pošaljite email na adresu admin@par.hr sa svojim OIB-om te ćete kao odgovor dobiti resetiranu lozinku koju kasnije možete promijeniti ako to želite te ponovno pristupiti email računu.

3. Postavke za primanje pošte na mobilni uređaj

  • dolazni mail server: pop.par.hr
  • odlazni mail server: smtp.par.hr
  • port za dolaznu poštu: 110 (i za Secure i za non-Secure)
  • port za odlaznu poštu: 25
  • ukoliko imate problema sa slanjem pošte preko porta 25, možete koristiti port 587 (bez enkripcije) ili 465 (sa enkripcijom SSL)

4. Podešavanje email klijenta za primanje pošte

Mozilla Thunderbird

Ukoliko želite primati poštu u vaš email klijent poput Mozilla Thunderbirda (preporučeno zbog jednostavnijeg postavljanja) ili Microsoft Outlooka, pratite slijedeće korake:

  • preuzmite besplatan program Mozilla Thunderbird sa adrese https://www.mozilla.org/hr/thunderbird/, instalacija je vrlo jednostavna
  • nakon pokretanja programa, kliknite na meni u gornjem desnom kutu (ikonica sa tri vodoravne crte) te odaberite Options -> Account Settings
  • otvara se prozor za postavljanje email računa, na dnu prozora kliknite na gumb Account Actions te odaberite Add Mail Account
  • unesite svoje puno ime i prezime u prvo polje, email adresu u drugo polje te lozinku u treće
  • program će automatski pronaći postavke servera te ponuditi finalne postavke
  • kao konfiguraciju odaberite POP3 varijantu te kliknite Done
  • napomena: prilikom prvog slanja emaila morati ćete potvrditi sigurnosni certifikat u prozoru koji će se pojaviti nakon klika na Send, potom ponovno pokušajte poslati poruku ako je prethodno neuspješno poslana

Microsoft Outlook