Mini MBA zdravstveni turizam
Primjetna je sve veća potražnja za stručnjacima u zdravstvenom turizmu, a upravo ovaj program omogućava polaznicima stjecanje teorijskih i praktičnih znanja o poslovanju, upravljanju procesima te marketingu u području zdravstvenog turizma.
Za sve uplate do 1. rujna 2021. ostvaruje se
popust od 20%!
Uložite u znanje, uložite u sebe!
Odaberite MINI MBA program u trajanju od 80 sati ili modul/module po izboru i unaprijedite svoje specifične vještine neophodne za rad u sektoru zdravstva.
- Mogućnost online praćenja nastave
- Upis zvanja u radnu e-knjižicu
- Vodeći centar obrazovanja u regiji koji pruža nezaboravno iskustvo pozitivne
promjene
A MODEL
održavanje klasične nastave u predavaonici (s osiguranim epidemiološkim mjerama).
B MODEL
Kombinirana nastava po kojoj se predavanja održavaju u predavaonicama, a dio polaznika može ih pratiti online u realnom vremenu.
C MODEL
Praćenje nastave putem ZOOM platforme (interaktivna predavanja – pitanja polaznika i odgovori predavača)
Kompetencije polaznika po završetku programa:
Polaznik će moći:
- Identificirati prilike za razvoj poduzetništva u zdravstvenom turizmu
- Organizirati poslovanje i pružiti potporu optimizaciji prihoda i rashoda u poslovnoj organizaciji
- Identificirati mogućnosti razvoja medicinskog, zdravstvenog i wellness turizma
- Razviti nove turističke proizvode zdravstvenog turizma u destinaciji
- Povezati korisnike usluga u zdravstvenome turizmu sa zdravstvenim ustanovama i organizirati korisnicima zdravstvenih usluga turističke sadržaje
- Planirati organizaciju dolazaka, odlazaka i boravka korisnika zdravstvenih usluga, uvažavajući dobne, spolne i kulturološke različitosti
- Identificirati nove trendove u ponudi i potražnji na destinaciji te komunicirati s javnostima turističku ponudu destinacije
- Planirati marketinške i prodajne aktivnosti u zdravstvenom turizmu
- Isplanirati koncept digitalne promocije temeljene na oglašavanju na društvenim mrežama, mobilnom oglašavanju i display oglašavanju.
Rb. | Modul | Ukupno |
1. | Razvoj poduzetništva u zdravstvenom turizmu | 12 |
2. | Poslovno upravljanje u zdravstvenom turizmu | 12 |
3. | Zdravstveni turizam – medicinski, lječilišni i wellness aspekti u zdravstvenome turizmu | 12 |
4. | Upravljanje marketinškim i prodajnim procesima u zdravstvenom turizmu | 16 |
5. | Razvoj zdravstvene turističke ponude u destinaciji | 16 |
6. | Digitalni marketing u zdravstvenom turizmu | 12 |
Ukupno: | 80 |
MODUL 1: Razvoj poduzetništva u zdravstvenom turizmu (12 sati)
- Uvod u poduzetništvo zdravstvenih organizacija i razvoj zdravstvenog turizma
- Razvoj poduzetništva u turizmu
- Poduzetništvo u zdravstvenom turizmu u nacionalnom kontekstu
- Razvojni projekti u turizmu
- Izrada poslovnog plana za poduzetnički projekt u turizmu
MODUL 2: Poslovno upravljanje u zdravstvenom turizmu (12 sati)
- Organizacija poslovnih sustava u zdravstvenim turizmu
- Prihodi i rashodi poslovnih subjekata u zdravstvenom turizmu
- Selekcija i zapošljavanje u zdravstvenim turizmu
- Leadership u zdravstvenom turizmu
- Upravljanje motivacijom u organizacijama zdravstvenog turizma
- Organizacijsko ponašanje i menadžersko razmišljanje u zdravstvenim organizacijama / ustanovama
MODUL 3: Zdravstveni turizam – medicinski, lječilišni i wellness aspekti u zdravstvenome turizmu (12 sati)
- Zdravstveni turizam
- Dionici sustava zdravstvenog turizma
- Međunarodno orijentirani sustav isporuke zdravstvenih usluga
- Ponuda i potražnja u sektoru zdravstvenog turizma
- Oblici zdravstvenog turizma
- Razvojni aspekti wellness turizma
- Razvojni aspekti medicinskog turizma
- Razvojni aspekti lječilišnog turizma
MODUL 4: Upravljanje marketinškim i prodajnim procesima u zdravstvenom turizmu (16 sati)
- Uvod u marketing zdravstvenog turizma
- Elementi marketing miksa u turizmu (7P)
- Analiza tržišta i razvoj marketinške strategije
- Istraživanje motivacije klijenata
- Izgradnja brenda i imagea destinacije u zdravstvenom turizmu
- Plan komunikacije prema javnostima u zdravstvenom turizmu
- Priprema strategije prodaje u zdravstvenome turizmu
- Integrirana marketinška komunikacija u zdravstvenom turizmu
MODUL 5: Razvoj zdravstvene turističke ponude u destinaciji (16 sati)
- Zdravstvena turistička destinacija kao tržišno valorizirana cjelina
- Analiza razvojnih potencijala kao preduvjet razvoja turističke ponude zdravstvenog turizma
- Diferencijacija usluga zdravstvenog turizma
- Razvoj proizvoda / usluge zdravstvenog turizma
MODUL 6: Digitalni marketing u zdravstvenome turizmu (12 sati)
- Uvod u digitalni marketing zdravstvenog turizma
- Principi digitalnog marketinga u zdravstvenom turizmu
- Digitalni marketing – ključni čimbenik promocije u zdravstvenom turizmu
- Istraživanje tržišta zdravstvenog turizma za potrebe digitalnog marketinga
- Alati digitalnog marketinga
Pohađanjem ovog sveobuhvatnog programa, polaznik/polaznica stječe pravo na potvrdu o pohađanju programa profesionalnog usavršavanja MINI MBA ZDRAVSTVENI TURIZAM.
Prijavi se na naš newsletter!
Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Veleučilištu PAR.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Veleučilište PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.
Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr