Skip to content
Facebook Instagram Youtube Linkedin
Contact
Search
Close
English
  • Hrvatski
logo PAR
  • PAR-1
  • Sports Academy
Menu
  • PAR-1
  • Sports Academy

Incoming student mobility

To study at the PAR University College as an Erasmus+ student, the student’s home University should have an Erasmus Inter-Institutional Agreement with PAR and the student must be nominated by their home University.

Nominations

The official nominations must be sent by the home university to our Institutional Erasmus+ Coordinator at erasmus@par.hr  with the following information:

  • First name and surname
  • Date of birth
  • Gender
  • Study programme at the home institution
  • Student’s e-mail address

The nomination deadlines are the following:

  • Autumn Semester: June 30th
  • Spring Semester: November 30th

Applications

Once the nomination has been accepted by the International Office, the nominated student must complete the application procedure to study at PAR. The student must send the following documents to our Institutional Erasmus+ Coordinator at erasmus@par.hr:

  • Application form
  • Learning Agreement
  • Copy of Passport/ID
  • Copy of Health Insurance Card
  • 2 passport size photos

The deadlines for completing the application are the following:

  • Autumn Semester: July 30th
  • Spring Semester: December 30th

After we receive all the documents listed above, we will send you the Letter of Acceptance, normally within a few weeks after the closing dates.

Meet PAR!

Summer school Sail and Learn 2019

IMPORTAT DOCUMENTS

The Application form, Course offer, Fact sheet and other important documents can be found in the “Relevant Documents” section.

Kindly note that a course is taught only if a sufficient number of students registers for it. Otherwise, the course might be offered in the form of individual consultations.

veleuciliste_par

veleuciliste_par
Studenti gastronomije i restoraterstva posjetili s Studenti gastronomije i restoraterstva posjetili su restoran Melek koji se nalazi u sklopu Islamskog centra u Rijeci gdje su se upoznali sa svim običajima i pravilima uzgoja, nabave i pripreme hrane prema Halalu. 🍲

Osim vrlo zanimljivog i poučnog predavanja učili su o pripremi poznatih jela kao što su čorbe, dolme, odlični deserti, ali i o pripremi i posluživanju Turske kave. ☕️

Zahvaljujemo se gđi. Alvini Maričić, njezinom suprugu i cijelom timu restorana koji su nas ugostili i naučili nešto novo. 😊

🔔 Za kraj mala ekskluziva ➡️ u centru Rijeke (ex Ćakula) otvorit će još jedan restoran s istom ponudom početkom lipnja pa će biti još bliži svima koji vole odličnu domaću hranu. 🔔
Odbrojavamo sitno do PILC-a! 🕙 📅31. ožujka Odbrojavamo sitno do PILC-a! 🕙

📅31. ožujka i 01. travnja 2023.
📍Hotel Milenij, Opatija
🔗Prijave na linku: https://www.par-conference.com/REGISTRATION-ALL/
🔔PAR dodjeljuje stipendije za Sail&Learn 2023🔔

✅ Student/ica si na Veleučilištu PAR, a ujedno i poduzetnik/ca? 
✅ Želiš naučiti više o Industriji 4.0 i IoT dok upoznaješ ljepote južnog Jadrana?

📩 Prijavi se na BOOT-CAMP „Sail&Learn – Green & Sustainable Entrepreneurship“ koji će se održati od 15.7. do 22.7.2023. i osvoji stipendiju u vrijednosti od 1.500,00 EUR! 
 
📥Prijave su otvorene do 20.3.2023. na ➡️ https://par.hr/2023/03/10/par-nudi-stipendije-za-boot-camp-sail-and-learn/

Požuri jer mjesta su ograničena ❗️

#edih #ai&gaming #industry4.0. #IIoT
U sklopu predmeta Upravljanje događajima/event me U sklopu predmeta Upravljanje događajima/event menadžment naša predavačica @erminaduraj pozvala je u goste predsjednicu Udruge “Žene za otok”, @jocutul koja je predstavila rad Udruge i prezentirala njihov event, kulturno zabavnu manifestaciju Žene - krila i korijeni! 👩‍🏫

Predavanje je bilo odlično, informativno i inspirativno! 
Bravo za našu Jovanu koja je i sama bila polaznica PAR-ovih edukacija. 💙
[Želiš postati knjigovođa/knjigovotkinja?] Bli [Želiš postati knjigovođa/knjigovotkinja?]

Bliži nam se proljeće, a s njim i novi ciklus edukacija. 👩‍🏫
Uhvati znanja iz područja knjigovodstva, računovodstva i financija! 📈

📅 Planirani početak nastave je 5. svibnja, a predbilježiti se možeš već danas! 📩

Ovu edukaciju omogućili smo i preko HZZ sustava vaučera! 

ℹ Više informacija možeš pronaći na našem web-u!
[INCASO 2023]

Završio je ovogodišnji INCASO!🥳

Proteklog tjedna smo na našoj tradicionalnoj zimskoj školi ugostili strane studente i predavače. 👩‍🏫

Tema je bila održivi kulturni turizam, a naši INCASO-vci su tijekom cijelog tjedna razvijali projektne ideje pod vodstvom mentorice Tatjane Brkić sa Saint Paul University u Kanadi koje su na kraju tjedna prezentirali pred stručnim i akademskim žirijem. ♻️

Za vrijeme svog boravka u Rijeci studenti su posjetili Preluk, Učku, Art kvart Benčić, Dječju kuću i Muzej grada Rijeke, a kao nezaboravno iskustvo zimske škole istaknuli su sudjelovanje na Riječkom karnevalu. 🎭

Hvala svim studentima i predavačima koji su sudjelovali na ovogodišnjem INCASU i nadamo se da se vidimo i sljedeće godine!
[Split the week] Sudjeluj u međunarodnoj student [Split the week]

Sudjeluj u međunarodnoj studentskoj konferenciji koja okuplja mlade ljude željne novih znanja, važnih spoznaja, međunarodnog umrežavanja i druženja. 🥳 

📆 24. – 26. ožujka 2023. 📍 Split, Hrvatska

Split the week treću godinu zaredom garantira zanimljive teme, poznate predavače, odličnu zabavu, ali i hrpu iznenađenja. 👥
Iza kulisa konferencije stoji mladi tim čiju ćeš strast prema turizmu, marketingu i razvoju karijera doživjeti kroz 3 dana u Splitu. 💻

Što uključuje 3. Split the week:
✅ konferenciju s 3 teme iz područja turizma, marketinga i razvoja karijera;
✅ panel raspravu „Sudar svjetova“;
✅ 2 noćenja u Splitu na bazi hostela
✅ Konferencijski materijal
✅ Membership karticu
✅ Ulaznicu za dvije noćne zabave
✅ Turistički obilazak grada 

Nova prijateljstva i nezaboravne uspomene stvoreni na Split the week-u, najveći su razlog zašto i ove godine „očekuj neočekivano“. 🎉

📩Prijavi se na: martina.tomljanovic@par.hr
ℹ️ Više info na: https://www.splittheweek.com/
.
.
.
.
#splittheweek #conference #expecttheunexpected #tourismconference #stw2023 #raisingtogether #geteducated #konferencija #splitcroatia #hospitality #marketing #tourism #studentexperience #newevents #bestevents #marketingintourim #educationalresources #educationday #spreadknowledge #knowledgesociety
[Internetski marketing i brendiranje] 🔔UPISI U [Internetski marketing i brendiranje]

🔔UPISI U TIJEKU!🔔

Nauči koliko su društveni mediji, influencer i content marketing važni za razvoj i napredak u poslovanju. 

📆 Početak programa ➡️ 28. veljače 2023. 
📍 Visoka poslovna škola PAR 

ℹ Više informacija možete pronaći na našem web-u! 

#vaučeri #digitalmarketing #influencermarketing #contentmarketing
Load More… Follow on Instagram

Prijavi se na naš newsletter!

Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Visokoj poslovnoj školi PAR.

The development of the site was co-financed as part of the Call for Proposals “WWW vouchers for SMEs” reference number KK.03.2.1.17
The content of the site is the sole responsibility of the users of the PAR Business School, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.

For more information on EU funds, visit the website of the Ministry of Regional Development and European Union Funds www.strukturnifondovi.hr

Facebook Instagram Linkedin Youtube
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
Menu
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
  • info@par.hr
  • +385 (0)51 327-037,
    +385 (0)51 327-322
  • Trg Riječke rezolucije 4,
    51000 Rijeka, Hrvatska

Copyright © 2021 PAR | Impressum

STUDY
Business management

Sport Academy

Student registry office

CARRER OFFICE

Internship

Student Incubator

SCIENCE OFFICE

Departments

Lecturers

Library

Publising activity

INTERNATIONAL

Incoming student mobility

Incoming staff mobility

Outgoing student mobility

Outgoing staff mobility

Erasmus+ Projects

Short programmes

Internship programmes

Relevant documents

PAR
About us
About the brand
The quality system
PROJECTS

International Projects

EU fonds

Consulting services

Social responsibility

EVENTS

PILC Conference

Žene bez PARdona

The Castle of Knowledge

PAR Entrepreneurial Camp

StartUp Europe Awards

logo PAR
STUDY
Business management

Sport Academy

Student registry office

CARRER OFFICE

Internship

Student Incubator

SCIENCE OFFICE

Departments

Lecturers

Library

Publising activity

EVENTS

PILC Conference

Žene bez PARdona

The Castle of Knowledge

PAR Entrepreneurial Camp

StartUp Europe Awards

PAR
About us
About the brand
The quality system
INTERNATIONAL

Incoming student mobility

Incoming staff mobility

Outgoing student mobility

Outgoing staff mobility

Erasmus+ Projects

Short programmes

Internship programmes

Relevant documents

PROJECTS

International Projects

EU fonds

Consulting services

Social responsibility