Marketing
Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
Cilj kolegija:
Cilj je omogućiti razumijevanje i primjenu najvažnijih marketinških alata te odabir odgovarajuće marketinške strategije na ciljnom tržištu.
Sadržaji kolegija:
- Pojmovno određenje marketinga
- Marketing u suvremenom turističkom poslovnom okruženju
- Društvena odgovornost i marketinška etika u suvremenom turističkom poslovanju
- Struktura i sadržaj marketing plana
- Tržište i tržišno poslovno okruženje u turizmu
- Tržište krajnje potrošnje u turizmu
- Tržište poslovne potrošnje u turizmu
- Metode istraživanja tržišta
- Segmentacija i pozicioniranje
- Strategije marketinga
- Marketinški miks – Proizvod
- Marketinški miks – Cijena
- Marketinški miks – Distribucija
- Marketinški miks – Promocija
Očekivani ishod:
Nakon odslušane nastave i izvršenih svih obveza u kolegiju, studenti će moći:
- Preporučiti marketing kao ključni koncept suvremenog poslovanja usmjerenog na društvenu odgovornost i etički pristup poslovanju.
- Procijeniti utjecaj ključnih čimbenika poslovnog okruženja na tržišno poslovanje, segmentiranje i pozicioniranje u turizmu.
- Odabrati odgovarajuće strategije marketinga za nastup na turističkom ciljnom tržištu.
- Usporediti tržišna svojstva elemenata marketing miksa.
- Izraditi prijedlog marketing plana za odabrani praktični primjer.
Prijavi se na naš newsletter!
Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Veleučilištu PAR.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Veleučilište PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.
Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr