Poslovna kultura i etika u ugostiteljstvu
Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
Cilj kolegija:
Cilj je ovoga kolegija da se studenti upoznaju s primjenom etičke teorije i prakse u području poslovnog upravljanja u ugostiteljstvu. U teorijskom smislu, studente se upoznaje s osnovama poslovne kulture i etike, počevši od uvodnih razmatranja pojmova etike i morala, pa do pregleda suvremenih teorija poslovne kulture, bontona, etike i društvene odgovornosti ugostiteljskih poduzeća. U aplikativnom smislu, cilj kolegija je razviti kod studenata sposobnost primjerenog odgovora na etičke izazove i dileme s kojima će se u domaćem, ali multikulturalnom poslovnom okruženju, suočavati na individualnoj (menadžerskoj), kao i na razini ugostiteljskog poduzeća.
Sadržaji kolegija:
- Društvena odgovornost poduzeća u ugostiteljskom okruženju.
- Pojmovno određenje poslovne kulture u ugostiteljstvu.
- Temeljni elementi, vrste i obilježja poslovne kulture u ugostiteljstvu.
- Koncept razvoja poslovne kulture u teoriji i praksi menadžmenta suvremenih ugostiteljskih poduzeća.
- Razumijevanje i izgradnja zajedničke poslovne kulture i multikulture.
- Utjecaj nacionalne kulture na poslovne odnose i rezultate, motivaciju djelatnika i djelovanje menadžmenta.
- Bonton i pravila poslovnog ponašanja u ugostiteljstvu.
- Poslovno ophođenje i protokolarno ponašanje u ugostiteljstvu.
- Kultura poslovnih odnosa i rješavanja konflikata.
- Kultura slušanja i poslovnog dopisivanja.
- Kultura poslovnih sastanaka i pregovaranja u ugostiteljstvu.
- Kultura poslovnog ponašanja na poslovnim događanjima sa stajališta ugostiteljskog poslovanja.
- Kultura poslovnog odijevanja i darivanja.
- Kultura ponašanja za stolom i kulturni običaji pojedinih zemalja.
- Pojmovno određenje i teorije poslovne etike u ugostiteljstvu.
- Uloga poslovne etike u suvremenom menadžmentu ugostiteljskih poduzeća.
Očekivani ishod:
Nakon odslušane nastave i izvršenih svih obveza u kolegiju, studenti će moći:
- Podržati koncept društvene odgovornosti poduzeća u poslovnom ugostiteljskih poduzeća okruženju uzimajući u obzir njegov utjecaj na poslovne strategije i poslovne odnose sa zainteresiranim stranama.
- Kritički ocijeniti utjecaj poslovne kulture i etike na uspješnost ugostiteljskih poduzeća.
- Procijeniti razvoj poslovne kulture unutar ugostiteljskih poduzeća, koristeći teorijske okvire i praktične primjere kako bi se razumjela njihova primjena u suvremenom poslovnom okruženju.
- Procijeniti utjecaj nacionalne kulture i poslovne etike na poslovne odnose u multikulturalnim okruženjima.
Prijavi se na naš newsletter!
Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Veleučilištu PAR.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Veleučilište PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.
Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr