Upravljanje marketingom
Cilj kolegija:
Cilj je kolegija da studenti upoznaju najnovija dostignuća na području upravljanja marketingom kako bi samostalno upravljali marketinškim aktivnostima i portfeljem klijenata u turbulentnim tržišnim uvjetima.
Sadržaji kolegija:
- Marketing u poslovanju malih i srednjih poduzetnika
- Strateško upravljanje marketingom
- Povezivanje s klijentima – isporuka vrijednosti
- Digitalni marketing
- Marketing društvenih mreža
- Strateško marketinško planiranje
- Segmentacija tržišta
- Prognoza budućeg razvoja tržišta
- Strateški marketing plan
- Marketinški kanali komunikacije – strateški pristup
Očekivani ishod:
Nakon odslušane nastave i izvršenih svih obveza u kolegiju, studenti će moći:
- Utvrditi važnost strateškog marketinga i ulogu digitalnog marketinga u procesima isporuke vrijednosti.
- Utvrditi kriterije za segmentaciju tržišta s ciljem procjene njihova pojedinačnog utjecaja na oblikovanje marketinških strategija poduzeća.
- Argumentirati važnost korištenja digitalnog marketinga i društvenih mreža na primjeru konkretnog poslovnog subjekta.
- Pripremiti strateški marketinški plan za poslovni subjekt (malo ili srednje poduzeće).
- Kritički prosuditi tržišna kretanja i utjecaje na proces donošenja strateških marketinških odluka.
- Predvidjeti razvoj tržišta s primjenom na konkretnom primjeru marketinškog proizvoda u odnosu na suvremene trendove u upravljanju marketingom.
Nositelj kolegija
Martina Jurković
Prijavi se na naš newsletter!
Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Veleučilištu PAR.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Veleučilište PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.
Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr