Facebook Instagram Youtube Linkedin
Search
Close
Kontakt
HrvatskiHrvatski
  • EnglishEnglish
logo PAR
  • Naslovna
  • Studij
    • Business management
    • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Upravljanje financijama
    • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
    • Upravljanje u sportu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
  • International
    • Mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Međunarodna stručna praksa
    • Bitni dokumenti
    • Kratki programi
    • Međunarodni projekti
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Voditelj izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova
    • turistički vodič
  • Eventi
    • PILC konferencija
    • PAR Poduzetnički kamp
    • Gradina znanja
    • Žene bez PARdona
Menu
  • Naslovna
  • Studij
    • Business management
    • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Upravljanje financijama
    • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
    • Upravljanje u sportu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
  • International
    • Mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Međunarodna stručna praksa
    • Bitni dokumenti
    • Kratki programi
    • Međunarodni projekti
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Voditelj izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova
    • turistički vodič
  • Eventi
    • PILC konferencija
    • PAR Poduzetnički kamp
    • Gradina znanja
    • Žene bez PARdona

Mini MBA u zdravstvu

Program profesionalnog usavršavanja – Menadžment u zdravstvu

Potreba za kvalificiranim i obrazovanim menadžerima u zdravstvenom sektoru primjetna je kako u javnom tako i u privatnom sektoru.

Ovaj će program polaznicima omogućiti stjecanje teorijskih i praktičnih znanja o upravljanju zdravstvenim sustavom i zdravstvenim uslugama.

Pruža multidisciplinarno obrazovanje za upravljanje zdravstvenim sustavom, njegove podsustave, institucije i osoblje s jakim naglaskom na praktično iskustvo.

Edukacija će biti bodovana sukladno pravilnicima strukovnih komora.

Uložite u znanje, uložite u sebe!

Termini održavanja nastave: 2 puta tjedno po 5 školskih sati, od 16:30 do 20:15h, u Visokoj poslovnoj školi PAR i Online

Odaberite MINI MBA program u trajanju od 65 sata ili modul/module po izboru i unaprijedite svoje specifične vještine neophodne za rad u sektoru zdravstva.

  •    Mogućnost online praćenja nastave
  •    Vodeći centar obrazovanja u regiji koji pruža nezaboravno iskustvo pozitivne
       promjene
Sve zainteresirane molimo da se prijave putem prijavnog obrasca
PRIJAVNI OBRAZAC

Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:

Polaznik će moći:

    1. Analizirati i ocijeniti procese upravljanja zdravstvenim ustanovama i organizacijama
    2. Identificirati probleme zdravstvenog sustava i zdravstvene politike kako bi se kontinuirano razvijala i poboljšavala kvaliteta zdravstvenih usluga
    3. Upravljati sustavom kvalitete u zdravstvenim organizacijama
    4. Razlikovati marketinške alate u poslovnom okruženju i izraditi marketinški plan za zdravstvene ustanove
    5. Upravljati financijskim procesima zdravstvene ustanove i planirati aktivnosti u skladu s raspoloživim financijskim resursima
    6. Upravljati ljudskim resursima u zdravstvenim organizacijama
    7. Kreirati i održavati odnose s laičkom i stručnom javnošću u zdravstvenom sektoru
    8. Upravljati procesom krizne komunikacije u zdravstvenom sektoru

Moduli:

  1. menadžment i marketing u zdravstvu (20 sati)
  2. upravljanje kvalitetom i menadžment rizika u zdravstvu (20 sati)
  3. upravljanje financijama u zdravstvu (10 sati)
  4. upravljanje ljudskim resursima u zdravstvu (5 sati)
  5. digitalna komunikacija u zdravstvu (5 sati)
  6. zdravstvo i održivi razvoj (5 sati)
Program Cijena
Modul od 5 sati1.000,00 kuna + PDV
Modul od 10 sati1.900,00 kuna + PDV
Modul od 20 sati3.800,00 kuna + PDV
Cijena cijele edukacije12.500,00 kuna + PDV

*Cijena modula + PDV

*Cijena na rate +10%

Popust za polaznike PAR edukacija 10%

dva polaznika iz iste tvrtke ostvaruje popust od 10%

Popust za studente i nezaposlene 20%

 

VODITELJ PROGRAMA

 Doc. dr. sc. Vladimir Mozetič, dr. med., MHA 

Doc.dr.sc. Vladimir Mozetič, dr.med. rođen je 1967.godine u Rijeci. Diplomirao je pri Medicinskom fakultet u Rijeci 1991.g.  te je radio je kao znanstveni novak, specijalizant i specijalista urologije pri Klinici za urologiju KBC Rijeka. Od 2006. do 2016. godine bio je zaposlen u Specijalnoj bolnici “Medico” u Rijeci, u kojoj je od 2008. godine bio i ravnatelj. Od 2017.g. ravnatelj je Doma zdravlja Primorsko-goranske županije, u kojem radi i kao specijalist urologije.

Član je  Europske urološke asocijacije i Upravnog odbora Hrvatskog urološkog društva, te Upravnog odbora Hrvatskog društva za poslovnu etiku i zdravstvenu ekonomiku HLZ, kao i Savjeta za zdravlje Primorsko-goranske županije. Predsjednik je Klastera zdravstvenog turizma Kvarnera, udruge koja ima 35 članica iz područja zdravstva, zdarvstvene industrije, turizma, znanonsti i edukacije, sa ukupno preko 9000 zaposlenih. Predsjednik je Sekcije medicinskog turizma pri Zajednici zdravstvenog turizma Hrvatske gospodarske komore.

Docent je pri Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci  u područjima urologije i menadžmenta u zdravstvu, te u navedenim područjima održava predavanja pri nekoliko fakulteta i visokih učilišta.. Subspecijalist je andrologije i urološke onkologije, te sveučilišni magistar menadžmenta u zdravstvu. Godišnju nagradu Hrvatske udruge menadžera (CROMA) primio je za „Projekt godine“ 2013.g., a 2015.g. primio je godišnju nagradu grada Rijeke za promociju zdravstvene djelatnosti kao značajne gospodarske grane u regiji.

PREDAVAČI

Ognjen Bagatin


Ravnatelj je Poliklinike Bagatin, privatne poliklinike za estetsku kirurgiju, stomatologiju, dermatologiju i kozmetologiju. Završio je MBA program na Cotrugli Business School. Karijeru je započeo kao asistent upravnog odbora u Pastor grupi gdje je prošao kroz sve faze rukovođenja raznolikim timovima. Prešao je 2008. godine u obiteljsku polikliniku koja je tada imala 2 zaposlenika te započeo s njezinim rastom i razvojem. Trenutno Poliklinika Bagatin zapošljava 115 zaposlenika te je prema Deloitte-u jedna od najbrže rastućih malih i srednjih ustanova u zdravstvu. Kao ravnatelj poliklinike potaknuo je razvoj korporativnog poduzetništva i projektnog managementa u medicinskom segmentu. Svojim širokim znanjem te razumijevanjem funkcioniranja privatnog zdravstvenog sustava potiče razvoj pozitivne korporacijske kulture i razvoja same poliklinike. Dugi niz godina uz profesionalno obrazovanje vodio je sportske momčadi i klubove kao trener te u korporativnu kulturu uvijek teži unijeti timski duh, zajedništvo i ispravne vrijednosti. Također, Ognjen Bagatin je i konzultant za 20-ak klinika u Europi (Češka, Poljska, Estonija, Bugarska…) te u Hrvatskoj u području estetske kirurgije, dermatologije i stomatologije. Vrlo je aktivan član Izvršnih odbora i Vijeća koji su vezani za razvoj medicinskog turizma u Hrvatskoj, gdje leži i veliki potencijal (Vijeće za medicinski turizam pri HGK, Izvršni odbor za zdravstvo u HUP-u …).

Ivan Lukovnjak



Ivan Lukovnjak, dipl.oec. diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Završio je postdiplomski studij iz menadžmenta u zdravstvu na Medicinskom fakultetu u Zagrebu. Od 2010. godine radi u tvrtci Medi-lab kao direktor kontrolinga. Aktivno sudjeluje na poslijediplomskom studiju Medicinskog fakulteta u Zagrebu i na ŠNZ “Andrija Štampar” gdje izvodi nastavu iz upravljanja resursima i upravljanja rizicima u zdravstvu. Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu sudjeluje u praktičnoj nastavi vezanoj za karakteristike zdravstvenog sustava u RH. Predaje i na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu.

Dorotea Bralić

 

mr. sc. DOROTEA BRALIĆ, dipl. comm. je magistrirala komunikaciju na Sveučilištu Florida State. Radeći već više od dva desetljeća u području komunikacija i kvalitete, izgradila je stručnost u području marketinga i prodaje zdravstvenih usluga, kao i na području upravljanja kvalitetom u zdravstvenoj industriji.

Osim održavanja sustava upravljanja kvalitetom u Specijalnoj bolnici Medico u Rijeci uvela je Temos certifikat „International Patient Care“ te bila na čelu tima koji je sustav pripremio za akreditaciju AACI. Svrha svakog procesa certificiranja ili akreditiranja je pregledati standarde u djelatnosti, a u zdravtsvu je to fokus na sigurnost pacijenata i osoblja. Naglasak je na uklađenosti s propisima u zemlji i svijetu te načinu upravljanja rizicima.

2019. godine pridružila se timu Rident kao voditeljica kvalitete i korporativnih komunikacija. U ulozi koordinatorice kvalitete pregledala je i pripremila dokumentaciju za Ridentovu certifikaciju upravljanja kvalitetom, uz pružanje konstante podršku marketinškom i prodajnom timu poliklinika Rident u Rijeci i Poreču.

Marinko Rade

 

Docent dr.sc. Marinko Rade dio je međunarodnog tima kojeg čine znanstvenici iz Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Sjeverne Irske, Izraela, Finske i Hrvatske (doc. Rade), a koji su prvi uspjeli kvantitativno dokazati da je defekt hrskavične pokrovne plohe kralješka nasljedan, neovisno povezan s limitirajućom križoboljom te je jedan od glavnih uzročnika degeneracije intervertebralnog diska i Modic promjena u kralješku. Kao voditelj međunarodnih linija istraživanja najviše u Finskoj, dobitnik je velikog broja međunarodnih priznanja:

  • Državna nagrada za znanost Republike Hrvatske 2019.godine, po prijedlogu Senata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, procjeni i odluci povjerenstva Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, Hrvatskog sabora te Odbora za podjelu državnih nagrada za znanost;
  • dobitnik godišnje Nagrade za znanost 2019. godine Finskoga društva za vertebrologiju Finskog liječničkog zbora;
  • dobitnik priznanja 2019. „Outstanding Clinical Science Paper Award“ po izboru International Society for the Study of Lumbar Spine, na svjetskom kongresu u Kyotu, Japan.
  • dobitnik godišnje Nagrade za znanost 2018. godine Finskog društva za fizikalnu i rehabilitacijsku medicinu Finskog liječničkog zbora;
  • dvostruki dobitnik (2014. i 2017. godine) priznanja „Young Spine Investigator Award“ dodijeljen od najcitiranijeg svjetskog znanstvenog časopisa za patologiju kralježnice, američkog Spine-a. Docent Rade je jedini dvostruki pobjednik u povijesti ove nagrade;
  • četiri puta (2013., 2015., 2016. i 2019. godine) proglašen Najboljim mladim znanstvenikom u patologiji kralježnice po izboru Finskoga društva za vertebrologiju Finskog liječničkog zbora;

Autor i koautor u 18 znanstvenih članaka objavljeni u međunarodno recenziranim CC i indexiranim Q1 znanstvenim časopisima (Scientific Reports – Nature, Spine, European Spine Journal, Journal of Orthopaedic Research, Current Molecular Biology Reports) te raznih poglavlja knjiga.

Uz doktorski studij kliničke medicine uspješno je pohađao i dva postdoktorska studija u polju kliničke medicine i neuroznanosti. Njegova doktorska disertacija pod naslovom “Between Neuroradiology and Neurophysiology: New Insights in Neural Mechanisms” može se preuzeti na:

http://epublications.uef.fi/pub/urn_isbn_978-952-61-1741-6/urn_isbn_978-952-61-1741-6.pdf

Od 2014. godine ravnatelj je Specijalne bolnice za ortopediju i rehabilitaciju “ Martin Horvat“ Rovinj, gdje upravlja godišnjim proračunom u iznosu od 24 milijuna kuna i koordinira klinički rad povezan s 220 bolničkih kreveta. Planirao je, obranio i provodi turnover projekt koji podrazumijeva 105 000 000 kn investicija u bolničkom kompleksu.

U vidu aktivnog unaprjeđenja poslovnih sposobnosti, nedavno je dodatno magistrirao poslovno upravljanje (Master in Business Administration) na programu Global Executive Master in Buseness Administration pri Bečkom sveučilištu za ekonomiju i poslovno upravljanje (Wirtschaftsuniversität Wien), WU Executive Academy i Carlson School of Management (SAD), te završio program poslovnog pregovaranja pri Harvard Business School.

Dunja Siuc Valković

 

Dr.med , MSc. DUNJA SIUC VALKOVIĆ je direktorica globalnog  razvoja poslovanja  u JGL-a. Ima 25 godina iskustva na različitim rukovodećim pozicijama u farmaceutskoj industriji. Magistrirala je na Medicinskom fakultetu u Zagrebu u području Znanstvenog poslijediplomskog studija Kliničke farmakologije ; također je stekla EMBA (Executive Master Business Administration) diplomu na poslovnoj školi Cotrugli. Dunja je započela karijeru u odjelu marketinga i osnovala odjel za razvoj poslovanja u JGL-u vodeći mnoge projekte, uključujući zajednički  tehnološki razvoj, Licenciranje i M&A. U JGL-u je osnovala Upravni odbor Porftelja, čiji je aktivni član i danas, a vodila je i bila odgovorna za pravni i regulatorni postupak. Tijekom pregovaračkog procesa za pristupanje Republike Hrvatske EU 2011/2012 bila je aktivna članica 2 radne skupine za područje farmaceutike. Predavala je na Medicinskom fakultetu i Biotehnologiji u.Rijeci. Aktivna je članica odbora za lijekove za Europu, i drugih međunarodnih udruga a u JGL-u  njena odgovornost i interesi usredotočeni su na  razvoj b2b poslovanja, transfera tehnologije, aktivaciju novih partnera i izvoznih tržišta te razvoj novih poslovnih modela  u skladu sa strategijom kompanije i  svjetskim trendovima.

U JGL je na poziciji Direktora Globalnog Razvoja Poslovanja i člana Leadership odbora.

Viktor Peršić

 

Prof. dr. sc. Viktor Peršić., rođen je 1967. godine u Rijeci. Na Medicinskom fakultetu-Sveučilište u Rijeci diplomirao je 1991. godine. Specijalist interne medicine postao je 1999., a specijalist kardiolog 2009. godine. Od tada kontinuirano radi u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju bolesti srca, pluća i reumatizma – Thalassotherapia Opatija gdje obnaša funkciju ravnatelja bolnice od 2014. godine, predstojnika Klinike i pročelnika Katedre za rehabilitacijsku i sportsku medicinu Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
U stručnom radu, uz trajnu edukaciju u vrhunskim europskim kardiološkim institucijama (Kardiološki institut Sveučilišne bolnice Bologna, Sophia Antipolis Heart House Nica, Hammersmith Hospital London, Sveučilišna bolnica Essen), niz godina djeluje u sveobuhvatnoj neinvazivnoj kardiološkoj dijagnostici.
Pod vodstvom profesora Peršića, kardiološka djelatnost Thalssotherapije značajno je unaprijedila opseg i kvalitetu usluga, stekla prepoznatljivost u stručnim krugovima uz poseban naglasak na razvoju novih službi među kojima se ističe osnivanje Centra za oslikavanje u kardiologiji, Laboratorija za kateterizaciju srca te Centra za estetsku i rekonstrukcijsku kirurgiju.
Autor je nekoliko poglavlja sveučilišnih udžbenika, preko 60 znanstvenih radova, voditelj brojnih kliničkih istraživanja iz područja kardiologije, pozvani predavač na brojnim internacionalnim kongresima. Predsjedao je organizacijskim odborima u nekoliko hrvatskih ehokardiografskih i kardiopreventivnih simpozija s međunarodnim sudjelovanjem,  te je aktivan član Hrvatskog kardiološkog društva i njegovog Upravnog odbora i predsjednik Radne skupine za prevenciju i rehabilitaciju bolesti srca i krvnih žila Hrvatskog kardiološkog društva.

Član je i Upravnog odbora Zaklade Hrvatske kuće srca. Od 2012. do 2016. godine obnaša dužnost predsjednika Upravnog vijeća Zdravstvenog veleučilišta u Zagrebu. Od 2013. do 2017 godine obnaša dužnost predsjednika Gradskog vijeća Grada Opatija. Počasni je član Hrvatskog Crvenog križa, a dugi niz godina obnašao je dužnost predsjednika Crvenog križa GO Opatija. Uz navedeno obnašao je dužnost člana Nadzornog odbora Hrvatske Lutrije d.o.o, a dugogodišnji je predsjednik skupštine Udruge / Klastera zdravstvenog turizma Kvarnera.

Hrvoje Marušić

Diplomirani inženjer tehničkog usmjerenja (pomorski promet) te magistar europskih znanosti i međunarodnih odnosa, s dugogodišnjim iskustvom (20+ godina) u javnom i privatnom sektoru, s mjerljivim rezultatima na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini, primarno u kontekstu EU politika i programa, s naglaskom na održivi razvoj.
Aktualni profesionalni fokus je poslovno savjetovanje u sferi održivog razvoja i EU fondova, s naglaskom na integraciju Globalnih ciljeva održivog razvoja (SDG) u javne politike, strategije razvoja i poslovanje tvrtki.
Profesionalno iskustvo obuhvaća zaduženja na strateškoj, operativnoj i tehničkoj razini u brojnim područjima (javne politike, proračun, organizacija i upravljanje, strateško planiranje, upravljanje programima i projektima, upravljanje kvalitetom, itd.).
Projektno iskustvo je naglašeno raznoliko, te obuhvaća održivi razvoj, istraživanje i razvoj, energetika, gospodarenje otpadom, transport, društvena infrastruktura, kultura, aktivno građanstvo, itd.

Bogato iskustvo upravljanja organizacijama i procesima, uključujući interdisciplinarne timove (do 100 osoba), pregovaranje, međusektorska koordinacija i odnosi s dionicima.
Od 2019. obnaša dužnost Savjetnika rektorice Sveučilišta u Rijeci za održivi razvoj i međunarodnu suradnju, a nositelje je kolegija „Održivi razvoj“ na Visokoj poslovnoj školi PAR.
Autor je stručnih članaka, te posjeduje značajno iskustvo sudjelovanja kao predavač i moderator na konferencijama i seminarima, na nacionalnoj i međunarodnoj razini.

Mario Ravić

Mario Ravić je voditelj poslovnog područja IoT & Digital Health u tvrtki Ericsson Nikola Tesla. Vodio je razvoj proizvoda i uvođenje na tržište medicinskog proizvoda Ericsson Mobile Health (MDD 2A) koji se koristi za daljinsko praćenje pacijenata na svjetskom tržištu. Posljednjih 12 godina aktivno je uključen u komercijalne i istraživačke digitalne zdravstvene projekte diljem svijeta. Vodi istraživanje i razvoj platforme za upravljanje podacima IoT-a za IoT projekte u različitim industrijama. Posljednje 22 godine zaposlen je u Ericssonu Nikoli Tesli na različitim upravljačkim pozicijama, a odnedavno je mentor nekoliko digitalnih zdravstvenih startup-ova kroz Startup Factory akcelerator. Diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva 1999. gdje je i magistrirao 2011. godine, a tijekom 2016. godine upisao je diplomski studij „Vođenje i upravljanje zdravstvenim uslugama“ na Medicinskom fakultetu u Zagrebu. Član je različitih stručnih tijela na akademskoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini. Certificiran je kao CPIHIMS od HIMSS organizacije.

paruniversitycollege

paruniversitycollege
🇭🇷🇽🇰🇦🇱 [JAČANJE MEĐUNARODNE SU 🇭🇷🇽🇰🇦🇱 [JAČANJE MEĐUNARODNE SURADNJE SA REPUBLIKOM KOSOVO] 🇭🇷🇽🇰🇦🇱

Sa zastupnicom nacionalnih manjina u Hrvatskom saboru, @erminalekajprljaskaj posjetili smo UBT: University of Business & Technology te Universiteti i Gjakovës "Fehmi Agani". 

📣 Tema sastanka sa rektorom UBT Sveučilišta, Prof. Dr. Edmond Hajrizi i rektorom University FEHMI AGANI, Prof. Asoc. Dr. Artan Nimani bila je važnost razvoja i održavanja dugoročne međunarodne suradnje s ciljem unaprijeđenja kvalitete obrazovnog sustava dvaju država. 

📣 Dekanica Visoke poslovne škole PAR, doc. dr. sc. Gordana Nikolić predstavila je aktivnosti Visoke poslovne škole PAR čime je stvoren temelj za potpisivanje konkretnih sporazuma u okviru razmjene studenata i akademskog osoblja, stvaranja zajedničkih studijskih programa kao i partnerskih EU projekata.
Jučer su naši PARovci pod vodstvom mentora Zoran Jučer su naši PARovci pod vodstvom mentora Zorana Delića održali edukativnu večer sljubljivanja hrane i vina u restoranu Nautica. 🍝

Studenti su predstavili jela dok je enolog vinarije Pavlomir predstavio vina.🍷

Gosti su uživali u sljubljivanju hrane i vina u predivnom ambijentu restorana Nautica te podržali prvu generaciju studenata gastronomije i restoraterstva PAR-a u demonstraciji svojih vještina i znanja koje su stekli u ovoj akademskoj godini.🍝
Prošli tjedan je na kolegiju Entrepreneurship in Prošli tjedan je na kolegiju Entrepreneurship in Tourism and Hospitality (ERASMUS) gostovao gospodin Ryan Gauci, direktor hotela @hiltoncostabellaresort koji je održao zanimljivo predavanje pod nazivom „𝐈𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐞𝐫 𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐇𝐨𝐬𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐈𝐧𝐝𝐮𝐬𝐭𝐫𝐲“. 👨‍🏫 

Studenti su iz prve ruke mogli naučiti kako se istaknuti u masi, biti pokretač budućnosti svoje industrije i samim time biti prepoznati kao lider osobnim brendiranjem. 🗣✅

#enterpreneurship #branding #hospitality #tourism #hilton
[20. obljetnica rada Vijeća veleučilišta i viso [20. obljetnica rada Vijeća veleučilišta i visokih škola Republike Hrvatske]

Danas su naši profesori i studenti zajedno s dekanicom sudjelovali na Svečanoj sjednici Vijeća veleučilišta i visokih škola Republike Hrvatske. 👩🏻‍🎓

Ponosni smo što smo dio Vijeća koje čini ukupno 34 visoka učilišta na kojima studira više od 25 000 studenata. 🎓
[Osvoji stipendiju i studiraj na PAR-u!] 🔔 Pov [Osvoji stipendiju i studiraj na PAR-u!] 🔔

Povodom 15 godina rada, pokrenuli smo veliku kampanju “15 stipendija za 15 godina” s ciljem dodjele 15 stipendija buducim studentima. 🎓

Stipendije se dodjeljuju za prvu godinu preddiplomskog studija Business Management ili Management u gastronomiji i restoraterstvu. 

Ako želiš studirati na PAR-u napiši nam motivacijsko pismo u kojem ćeš se predstaviti i navesti zašto je PAR tvoj idealni obrazovni PARtner na stipendije@par.hr i studiraj u samom srcu Rijeke! 📩💙
Nešto se fino kuha na PAR-u! Naši studenti gastr Nešto se fino kuha na PAR-u!
Naši studenti gastronomije i restoraterstva odrađuju stručnu praksu u profesionalno opremljenim kabinetima pod vodstvom profesora Zorana Delića. 👩‍🍳👨‍🍳
Jučerašnja tema bila je pripremanje hladnih predjela, a naši partneri iz @podravka_hrvatska su ukusnim sastojcima obogatili ovo kuhanje. 🥗🫕🍝
Najdraže posjete su nam one naših alumnija. 🎓 Najdraže posjete su nam one naših alumnija. 🎓
Ivan Mance trenutno obnaša funkciju sportskog direktora ciparskog Pafos FC-a, no unatoč tome ne propušta priliku doći nam u goste jer se na PAR-u osjeća kao kod kuće. 🇨🇾⚽️
Ponosni smo na obiteljsku atmosferu među našim studentima i alumnijima i veselimo se svim njihovim uspjesima! 🥇 #mojuspjehovisiomeni
Sve je spremno za sutrašnji PILC, a kako nam je b Sve je spremno za sutrašnji PILC, a kako nam je bilo prošle godine pogledajte u videu! ⬆️⬆️⬆️
Load More... Follow on Instagram

Prijavi se na naš newsletter!

Prijavi se na naš newsletter i ne propusti više nijednu posebnu ponudu!

Pridruži se mnogima koji redovito dobivaju sve informacije o ponudama
i atraktivnim pogodnostima.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Visoke poslovne škole PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.

Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr

Facebook Instagram Linkedin Youtube
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
Menu
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
KONTAKT
  • info@par.hr
  • +385 (0)51 327-037,
    +385 (0)51 327-322
  • Trg Riječke rezolucije 4,
    51000 Rijeka, Hrvatska

Copyright © 2021 PAR | Impressum

Sustav kvalitete | Pravo na pristup informacijama | Pravila privatnosti | Statut i pravilnici 

STUDIJI
PREDDIPLOMSKI

Poslovno upravljanje

Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu

DIPLOMSKI

Upravljanje financijama

Upravljanje malim i srednjim poduzećima

Upravljanje u sportu
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Student Life
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
INTERNATIONAL

Dolazne mobilnosti studenata

Dolazne mobilnosti osoblja

Erasmus+ projekti

Kratki programi

Međunarodna stručna praksa

Bitni dokumenti

EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
Voditelj odnosa s javnošću
 
Voditelj izrade i provedbe EU projekata
 
Poslovi iznajmljivanja i održavanja  kuća za odmor i apartmana
 
Svi programi
 
 
 
 
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI

Poslovno upravljanje
Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu

DIPLOMSKI

Upravljanje financijama
Upravljanje malim i srednjim poduzećima
Upravljanje u sportu

URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
INTERNATIONAL

Dolazne mobilnosti studenata
Dolazne mobilnosti osoblja
Erasmus+ projekti
Kratki programi
Međunarodna stručna praksa
Bitni dokumenti

EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Student Life
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
Voditelj odnosa s javnošću
Voditelj izrade i provedbe EU projekata
Poslovi iznajmljivanja i održavanja  kuća za odmor i apartmana
Svi programi
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI

Business management

Management u gastronomiji i restoraterstvu

DIPLOMSKI

Financijski management

Management malih i srednjih poduzeća

Sportski management
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Student Life
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
INTERNATIONAL

Dolazne mobilnosti studenata

Dolazne mobilnosti osoblja

Odlazne mobilnosti studenata

Odlazne mobilnosti osoblja

Erasmus+ projekti

Kratki programi

Međunarodna stručna praksa

Bitni dokumenti

EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
VAUČERI
 
Svi programi
 
Turistički vodiči
 
Voditelj izrade i provedbe EU projekata
 
Voditelja poslova u turističkoj agenciji
 
 
 
 
 
 
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
logo PAR
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI
  • Poslovno upravljanje
  • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
DIPLOMSKI
  • Upravljanje financijama
  • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
  • Upravljanje u sportu
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
INTERNATIONAL
  • Ured za međunarodnu suradnju
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Student Life
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
  • VAUČERI
  • Svi programi
  • Turistički vodiči
  • Voditelj izrade i provedbe EU projekata
    Voditelja poslova u turističkoj agenciji
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete