Martina Jurković prvostupnica je informatike, stručna specijalistica ekonomije i viši predavač. U poslove razvoja programa cjeloživotnog obrazovanja ušla je početkom 2013. godine kada je zaposlena u tvrtki Poslovna akademija Rijeka (P.A.R. d.o.o.) koja se bavi sustavnim razvojem cjeloživotnog obrazovanja, izdavačkom djelatnošću i pružanjem usluga poslovnog savjetovanja.
Ima izvrsne komunikacijske i prezentacijske vještine, vještine upravljanja sukobom i kreativnog rješavanja problema. Objedinjuje svoja znanja u vrednovanju, praćenju i planiranju poslovnih aktivnosti s izraženom sposobnošću za stvaranje vizije i predviđanja budućih poslovnih prilika. Njezino znanje posebno se ističe kroz temeljito razumijevanje i prepoznavanje potreba svih interesnih skupina.
Potpredsjednica je Udruge Institut za razvoj cjeloživotnog učenja PAR (Institut PAR) i višegodišnji član organizacijskih odbora međunarodnih konferencija, kao i ljetne škole SenZations koja je dijelom financirana putem EU projekata. Uža specijalnost su joj: razvoj programa cjeloživotnog učenja, e-learning, izdavaštvo, izgradnja kapaciteta u okviru cjeloživotnog učenja, planiranje, event management, vodstvo, team building, osobni i profesionalni razvoj. Prvo svoje javno izlaganje održala je je na konferenciji Društvo i tehnologija 2012. u Lovranu, na temu „Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja“.
Aktivno je sudjelovala u pripremi većeg broja projektnih prijedloga i poslovnih planova za potrebe Udruge PAR, tvrtke P.A.R. d.o.o. i Visoke poslovne škole PAR te pružanja konzultantskih usluga. Uz rad na razvoju programa i ponude programa cjeloživotnog obrazovanja, održavanju seminara i treninga kao organizator ili predavač te pripremi projektnih prijedloga kroz izradu grafičkih rješenja za naslovnice knjiga, certifikate, … aktivna je i u području grafičkog dizajna.
Autorica je veleučilišnog udžbenika Web tehnologije u nadzoru cestovnog prometa (2012.), te autorica ili suautorica znanstvenih i stručnih članaka iz područja marketinga i elektroničkog učenja. Destination Marketing in cyberspace: Content analysis of Croatian DMO Websites (suautorica, 2014., znanstveni rad); Websites as Tool for Promotion of Health Tourism Offering in Croatian Specialty Hospitals and Health Resorts (suautorica, 2013., znanstveni rad); Web tehnologije u razvoju elektroničkog učenja na visokoobrazovnim institucijama (autorica, 2013., stručni rad); Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja (suautorica, 2012., znanstveni rad); e-tečaj Strateško marketinško planiranje u obrazovanju (autorica, studeni 2011.).
Prenošenje znanja spajanjem znanosti i obrazovanja s praktičnim znanjima neophodnima za kvalitetnu ponudu programa usklađenih s potrebama gospodarstva okosnica su njezina dosadašnjeg rada i poticaj za daljnji osobni i profesionalni razvoj.
Prijavi se na naš newsletter!
Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Visokoj poslovnoj školi PAR.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Visoke poslovne škole PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.
Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr