Novosti
Rezultati 1. kolokvija iz Poslovne statistike
Poštovani studenti, u nastavku se nalaze rezultati prvog kolokvija iz Poslovne statistike održanog 25. travnja 2017. Dokumenti: rezultati-1-kolovija-iz-poslovne-statistike-25042017.pdf
Promocija knjige: 100 hrvatskih lidera
Pozivamo vas na promociju knjige INTERVJUI SA 100 HRVATSKIH LIDERA Podnaslov: O životu i razvoju karijere Autor: Samardžija, Jasminka 27. travnja 2017. godine u 15:30, Visoka poslovna škola PAR, 1. kat (Aula) Ovo je zanimljiva, pitka i životna knjiga koja će vam poslužiti kao svakodnevni poslovno-privatni priručnik prilikom donošenja odluka o razvoju vaše karijere, a moći ćete uočiti i razliku u načinu promišljanja između malih i velikih poduzetnika te komparirati razvojni put lidera iz različitih djelatnosti. Svrha knjige je pokazati viđenje hrvatskih lidera o putu razvoja svoje karijere iz područja: arhitekture i građevine, bankarstva, osiguranja i konzaltinga, distribucije i
Izostanci sa nastave
Poštovani studenti, ovim putem Vam želimo napomenuti da se opravdanim izostancima sa nastave smatraju bolest studenta, smrtni slučaj u obitelji, iznimne obiteljske prilike (bolest člana obitelji), elementarne nepogode i drugi opravdani razlozi. Također naglašavamo da se liječničke ispričnice moraju dostaviti u roku tjedan dana od odustnosti sa nastave. Nakon navedenog roka ispričnice se neće uvažavati! Molimo Vas da se pridržavate rokova za opravdavanje izostanka sa predavanja.
Stručna praksa za treću godinu
Poštovani studenti, započele su prijave za praksu za redovne studente treće godine putem HUP-EBRD Inicijative za mlade Obavještavamo Vas da su poduzeća počela sa objavljivanjem oglasa za studentsku praksu na portalu Inicijative za mlade http://inicijativazamlade.hup.hr/ te da je studentima omogućen pristup portalu (putem osobnog AAI identiteta), a tako i otvorenim praksama. Na naslovnici portala Inicijative za mlade kliknite na gumb/link STUDENTI otvoriti će Vam se Vaš profil (nakon logiranja), ispunite ga i prijavljujte se na prakse. Stalno pratite objave praksi. Za sva pitanja, javite se na dario.zoric@par.hr .
POZIV – Ljetna škola SenZations
Ljetna škola SenZations u organizaciji Visoke poslovne škole PAR održat će se od 2. do 8. srpnja 2017. na Tehničkom fakultetu u gradu Limassol na Cipru. Pohađanjem SenZations ljetne škole bit ćete u mogućnosti steći 4 ECTS boda u rubrici Stjecanja međunarodnog iskustva, a osim toga, SenZations je odlična prilika za studente, znanstvenike, inovatore i poslovne ljude željne novih znanja i postignuća da upoznaju nove obrazovne koncepte. Dovoljna referenca SenZations programa je podatak da je školu kroz posljednjih 11 godina pohađalo preko 900 stručnjaka iz cijelog svijeta. Time je ljetna škola SenZations postala nezaobilazan događaj za mlade talentirane znanstvenike i
Ljetna škola SenZations 2017
Ljetna škola SenZations održat će se od 2. do 8. srpnja 2017. na Tehničkom fakultetu u gradu Limassol na Cipru. SenZations omogućuje stjecanje 4 ECTS boda, a odlična je prilika za studente, znanstvenike, inovatore i poslovne ljude željne novih znanja i postignuća da upoznaju nove obrazovne koncepte. Ljetna škola SenZations nezaobilazan događaj za mlade talentirane znanstvenike i inovatore iz svih dijelova svijeta koji kombinira predavanja o primijenjenim oblicima IoT s praktičnim primjerima i eksperimentima. Povezuje IoT i poslovne procese s ciljem razvoja digitalnih poslovnih scenarija, stvaranja poslovne učinkovitosti i razvoja inovacija. Ove godine Business Track pod temom Digital Transformation polaznici
Seminar – Krizni menadžment i krizno komuniciranje
Krizni menadžment i krizno komuniciranje 20 sati teorije i vježbi, 5 dana predavanja cijena seminara: 2.200,00 kn + pdv Krizne situacije u organizacijama i korporativnom komuniciranju u krizi predstavljaju prijetnju poslovnom uspjehu poslovne organizacije. Unaprijedite svoja znanja iz područja kriznog menadžmenta i kriznog komuniciranja kako bi u svakom trenutku mogli otkloniti krizne situacije. Naučite upravljati procesom krizne komunikacije! Sadržaj seminara: Pojmovno određenje kriznog menadžmenta Proces kriznog menadžmenta Pojmovno određenje krizne komunikacije Krizno komuniciranje Učinkovito krizno komuniciranje Prijaviti se možete ovdje predavačica: Ermina Duraj, univ.spec.publ.rel., Voditeljica Kabineta Župana-Službe za odnose s javnošću i protokol Ermina Duraj završila
Seminar – eMarketing, PR alati i tehnike
eMarketing, PR alati i tehnike 20 sati teorije i vježbi, 3 dana Cijena seminara: 2.200,00 kn + PDV Unaprijedite svoja znanja, upoznajte prednosti marketinga u online okruženju i primijenite trenutno najučinkovitije oblike oglašavanja! Naučite upravljati procesom strateškog planiranja eMarketinga, koristiti odgovarajuće alate i tehnike odnosa s javnošću. Sadržaj seminara: Osnove eMarketinga E-mail marketing PR usluge Najčešći PR alati i tehnike Društveni mediji Prijaviti se možete ovdje. predavačica: Emira Brkić, mag.oec. Emira Brkić, strateška direktorica i mlađa partnerica u marketinškoj agenciji Libra, blogerica i urednica časopisa Teklić. Po struci je diplomirani ekonomist, a marketingom se bavi već više
Anketa o kvaliteti studentskih domova te studentskih restorana u RH
Poštovani studenti, objavljujemo zamolbu Ureda za kvalitetu i studentski standard Vijeća studenata veleučilišta i visokih škola Republike Hrvatske. Poštovane studentice i studenti,Ured za kvalitetu i studentski standard Vijeća studenata veleučilišta i visokih škola Republike Hrvatske provodi anketu o kvaliteti studentskih domova i studentskih restorana (menzi) u Republici Hrvatskoj te vas stoga molimo da odvojite malo svog vremena i ispunite ovu anketu kako bismo dobili što relevantnije informacije o trenutnom stanju u domovima i menzama u Republici Hrvatskoj.Trajanje ankete je 5 do 7 minuta. Anketi možete pristupiti ovdje.
Seminar za voditelje projekta sukladno IPMA sustavu – prijave u tijeku!
Upravljanje projektima je potrebno i prisutno u svim područjima ljudske djelatnosti. Razlikuje se od upravljanja stalnim (kontinuiranim) procesima, jer svaki projekt ima ograničeno trajanje unutar kojega se nastoje postići ciljevi projekta u uvjetima ograničenih resursa. Projekt treba osmisliti, definirati, procijeniti rizike, osigurati resurse, planirati i kontrolirati njegovu izvedbu, te valorizirati postignute rezultate. Sve to zahtijeva organizirani tim stručnih ljudi rukovođenih voditeljem projekta. Zbog toga je vođenje projekata vještina koja zahtijeva široki raspon znanja iz tehničkih, organizacijskih, pravnih, financijskih i socioloških područja te poznavanje i korištenje upravljačkih alata baziranih na IT-u. Visoka poslovna škola PAR kao ovlašteni partner HUUP-a (Hrvatske udruge
Kategorije
- ActivU
- AUDID
- Blog
- Centar za karijere
- Cjeloživotno obrazovanje
- CPMES
- ERASMUS
- EU Fondovi
- EU4Dual
- Gostujuće predavanje
- HUBBAZIA
- Iz medija
- Međunarodna suradnja
- mikrokvalifikacije
- Natječaj
- Novosti
- Podrška
- Promocije
- Studenti – PAR
- Studenti – vanjske
- Studentski zbor
- Uncategorized @hr
- Vijesti
- Žene bez PARdona