Facebook Instagram Youtube Linkedin
Search
Close
Kontakt
  • Hrvatski
    • English
Menu
  • Hrvatski
    • English
logo PAR

Specijalistički diplomski stručni studij

Management malih i srednjih poduzeća

  • Studijski program traje 2 godine, odnosno 4 semestra te nosi 120 ECTS bodova.
  • Završetkom studija stječe se titula stručnog specijalista ekonomije (struč. spec. oec.)
Kontaktiraj nas

Zašto PAR?

Studij menadžmenta koji razumije vaše potrebe

  • Studij za prave profesionalce i ljude iz struke
  • Rad u malim grupama
  • Mentorski pristup i konzultativna nastava
  • Interakcija studenata i profesora
  • Pristupačnost profesora i osoblja
  • Stvarno iskustvo iz poslovnog svijeta
  • A(tra)ktivni predavači iz prakse
  • Stjecanje vještina i znanja koja su tražena u realnom sektoru
  • Stjecanje stručnih znanja, socijalnih kompetencija i kompetencija vođenja
  • Osposobljavanje za samostalno obavljanje poslova u poduzećima te preuzimanje odgovornih funkcija
  • Networking odnosno povezivanje s poslovnom zajednicom i kolegama

Uvjeti upisa

  • Završen preddiplomski studij odnosno stečenih 180 ECTS-a
  • Prelazak s drugog fakulteta – ispis ocjena i položenih kolegija

Izvođenje nastave i popis kolegija

Studenti imaju mogućnost na studiju izabrati usmjerenje. U 3. semestru studenti biraju jedan od tri ponuđena smjera:

  • Upravljanje financijama
  • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
  • Upravljanje u sportu

Nastava na diplomskom studiju izvodi se petkom u popodnevnim te subotom u jutarnjim satima, a kolegiji se slušaju i polažu u turnusima.

Kompetencije koje studenti stječu završetkom studija

Opće kompetencije

Završetkom specijalističkog diplomskog stručnog studija Poslovno upravljanje, student će steći sljedeće opće kompetencije:

  • Donositi pravilne financijske odluke na temelju suvremenih tehnika i metoda financijske analize i evaluacije
  • Predlagati rješenja problema koji se pojavljuju u okviru radne organizacije
  • Upravljati heterogenim timovima, osiguravajući efikasnost visokom radnom etikom te obnašati dužnosti rukovodećih pozicija u organizaciji
  • Izraditi strateški marketing plan za malo i srednje poduzeće, korištenjem različitih marketinških alata i suvremenih tehnika upravljanja marketing miksom
  • Primijeniti principe prikladne poslovne komunikacije, s poštivanjem kulturološkog i sociološkog konteksta sugovornika u izravnoj komunikaciji i komunikaciji korištenjem tehnologije
  • Kreirati, nadgledati i provoditi projekte u organizaciji te upravljati cjelokupnim projektnim ciklusom
  • Valorizirati učinkovitost pismene i jezične komunikacije na engleskom jeziku u poslovnom okruženju
  • Integrirati elemente digitalne ekonomije u poslovanje malih i srednjih poduzeća te procijeniti i primijeniti njezine principe, s ciljem stvaranja konkurentne prednosti
  • Kritički prosuđivati ispravnost različitih vrsta ugovora koji se pojavljuju u poslovanju malih i srednjih poduzeća
  • Koristiti kvantitativne metode u području poslovnog odlučivanja malih i srednjih poduzeća
  • Primijeniti mehanizme poticanja i/ili stvaranja inovacija i dodanih vrijednosti u radnoj organizaciji
  • Prezentirati ideje, zamisli i projekte, koristeći tehnološki napredne alate i sustave prezentacija
  • Pristupati radnim zadacima analitički, s iskazom dubokog specifičnog znanja struke i razumijevanjem specifičnosti srodnih struka

Nastavno na opće kompetencije, student će steći specifične kompetencije s obzirom na odabrano usmjerenje tijekom studija. U skladu s time, definirane su sljedeće stručne kompetencije po područjima:

Kompetencije upravljanja malih i srednjih poduzeća

  • Upravljati troškovima na temelju rezultata analize financijskih izvještaja
  • Strateškim analiziranjem poslovne situacije donijeti odluku o smjeru razvoja poslovne organizacije ili institucije te izraditi strateški plan razvoja organizacije
  • Analizirati (vanjsku i unutarnju) okolinu poslovne organizacije u odnosu na sektor i industriju te međunarodni i nacionalni kontekst
  • Upravljati organizacijom događaja uz primjenu inovativnih koncepata koji spajaju različite sektore poslovanja
  • Formulirati strategiju za rješavanje kriznih situacija u poslovnom kontekstu
  • Upravljati i koordinirati svim poslovnim procesima unutar organizacije u svrhu postizanja sinergije poslovnog okruženja i ispunjenja svrhe organizacije
  • Primijeniti procese planiranja i kontrole te informatičke alate za odlučivanje pri izradi poslovnih planova i strateških okvira za upravljanje poslovnom organizacijom
  • Prepoznati poslovne situacije koje zahtijevaju znanja stručnjaka različitih profila i iz različitih područja te upravljati heterogenim timovima profesionalaca
  • Predložiti i upravljati promjenama u organizaciji, s ciljem unaprjeđenja iste
  • Uspostaviti i upravljati mehanizmima za dijeljenje znanja u organizaciji i unaprjeđenjem kolektivnog znanja svih zaposlenika
O studiju
Ishodi učenja
Dokumentacija
Ugovor
Modeli plaćanja
O studiju

Specijalistički diplomski stručni studij Management malih i srednjih poduzeća temelji se na stjecanju kompetencija primjenjivih u menadžerskoj praksi poput razvoja kritičnog mišljenja, vođenja i timskog rada, generiranja novih poslovnih ideja, primjene digitalnih alata te komunikacijskih vještina u svakodnevnom poslovanju.

Odabirom usmjerenja Management malih i srednjih poduzeća, Financijski management ili Sportski management, studenti se na drugoj godini studija fokusiraju na stjecanje specifičnih kompetencija za određeno područje poslovanja.

Smjer Management malih i srednjih poduzeća usmjeren je na stjecanje kompetencija za upravljanje malim i agilnim poslovnim sustavima i njihovu pripremu za daljnji rast i razvoj u globalnom poslovnom okruženju. 

Smjer Financijski management omogućuje stjecanje kompetencija u području poslovnih financija i kontrolinga kako bi pripremio buduće financijske menadžere za poslovne izazove.

Smjer Sportski management prilagođen je stjecanju menadžerskih kompetencija za upravljanje sportskim organizacijama.

Ishodi učenja

Nastavno na opće kompetencije poput razvoja kritičkog mišljenja, vođenja i timskog rada, generiranja novih ideja, korištenje digitalnih alata te komunikacijskih vještina, student će nakon uspješno završenog studija steći specifične kompetencije s obzirom na odabrano usmjerenje:

 

Smjer Management malih i srednjih poduzeća

  • Upravljanje malim i srednjim poduzećima;
  • Provođenje složenih poslovnih operacija uz adekvatnu primjenu računovodstvenih alata i tehnika;
  • Izrada strategije za rješavanje kriznih situacija u poslovnom kontekstu;
  • Korištenje informacijskih sustava za potporu odlučivanju;
  • Upravljanje događanjima u organizaciji i za potrebe malih i srednjih poduzeća;
  • Upravljanje poslovnim financijama;
  • Upravljanje procesom implementacije marketinške strategije;
  • Upravljanje organizacijskim promjenama te heterogenim timovima profesionalaca;
  • Ispravno tumačenje zakonskih odredbi u poslovanju;
  • Upravljanje projektnim ciklusom u malim i srednjim poduzećima;
  • Integriranje elemenata digitalne ekonomije u poslovanju;
  • Poznavanje kvantitativnih metoda u procesu poslovnog odlučivanja;
  • Implementacija inovativnih koncepata u stvaranje dodane vrijednosti;
  • Poznavanje pregovaračkih tehnika u rješavanju konkretnih poslovnih problema

 

Smjer Financijski management

  • Upravljanje poslovnim financijama i kontrola poslovnih procesa;
  • Provođenje složenih poslovnih operacija uz adekvatnu primjenu računovodstvenih alata i tehnika;
  • Upravljanje procesom izrade investicijske studije za potrebe malog i srednjeg poduzeća;
  • Upravljanje procesom izrade strategije za rješavanje kriznih situacija u poslovnom kontekstu;
  • Korištenje informacijskih sustava za potporu odlučivanju;
  • Upravljanje malim i srednjim poduzećima;
  • Upravljanje procesom implementacije marketinške strategije;
  • Upravljanje organizacijskim promjenama te heterogenim timovima profesionalaca;
  • Ispravno tumačenje zakonskih odredbi u poslovanju;
  • Upravljanje projektnim ciklusom u malim i srednjim poduzećima;
  • Integriranje elemenata digitalne ekonomije u poslovanju;
  • Poznavanje kvantitativnih metoda u procesu poslovnog odlučivanja;
  • Implementacija inovativnih koncepata u stvaranje dodane vrijednosti;
  • Poznavanje pregovaračkih tehnika u rješavanju konkretnih poslovnih problema

 

Smjer Sportski management

  • Upravljanje sportskim organizacijama;
  • Primjena menadžerskih tehnika i vještina u djelovanju sportskih organizacija;
  • Poznavanje pravnog okvira kojim se reguliraju prava i obveze različitih oblika poslovnih subjekata sportske namjene;
  • Primjena suvremenih načela upravljanja karijerama u sportu;
  • Upravljanje organizacijom sportskih događanja;
  • Upravljanje poslovnim financijama sportskih organizacija;
  • Upravljanje procesom implementacije marketinške strategije ;
  • Upravljanje organizacijskim promjenama te heterogenim timovima profesionalaca
Dokumentacija
Dokumentacija potrebna za upis:

1. Preslika obje strane osobne iskaznice s jasno vidljivom fotografijom studenta,

2. Svjedodžbe srednjoškolskog obrazovanja (original ili ovjerena preslika kod javnog bilježnika)

3. Kandidati koji su završili srednju školu izvan Hrvatske donose Rješenje Ministarstva znanosti i obrazovanja o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije

4. Rodni list (original ili ovjerena preslika kod javnog bilježnika)

5. Domovnica (original ili ovjerena preslika kod javnog bilježnika)

6. Dvije fotografije veličine 4X6 cm

Ugovor
Ispunjavanje upisnog lista i potpis ugovora o obrazovanju

Nakon donošenja dokumentacije ispunjava se Upisni list kojega dobijete (i ispunjavate) u Evidenciji studija, a potpisom Ugovora o obrazovanju postajete student Visoke poslovne škole PAR.

U roku od tjedan dana nakon upisa potrebno je podmiriti trošak upisnine u iznosu od 2.000,00 kuna (plaća se tijekom prvog upisa) i prvu ratu školarine (ukoliko se školarina uplaćuje obročno) ili cijeli iznos školarine (ukoliko se školarina plaća jednokratno). Upisnina za prvu akademsku godinu iznosi 2.000,00 kuna, a upisnina za više godine studija iznosi 1.000,00 kuna.

Školarina i troškovi upisnine uplaćuju se na jedan od sljedećih transakcijskih računa Visoke poslovne škole PAR:

Zagrebačka banka
IBAN: HR5623600001102314249

Erste&Steiermärkische Bank
IBAN: HR0924020061100660612

Modeli plaćanja

1. Jednokratno plaćanje gotovinskom uplatom
– 30.000,00 kn (najkasnije osam (8) dana od dana upisa)

2. Obročno plaćanje u 2 ili 4 rate
2a) plaćanje školarine u 2 rate – 2 x 15.625,00 = 31.250,00 kn

  • prva rata se plaća tijekom upisa, a druga najkasnije do kraja zimskog semestra

2b) plaćanje školarine u 4 rate – 4 X 7.812,5‬0 = 31.250,00 kn

  • prva rata se plaća tijekom upisa, druga najkasnije do kraja zimskog semestra, treća do 30. ožujka, a četvrta do 30. lipnja


3. Obročno plaćanje u 6 ili 10 rata

3a) plaćanje školarine u 6 rata – 6 X 5.500,00 =33.000,00 kn

  • prva rata se plaća tijekom upisa, druga najkasnije do 30. listopada, treća do 30. prosinca, četvrta do 28. veljače, peta do 30. travnja, a posljednja, šesta, najkasnije do 30. lipnja.

3b) plaćanje školarine u 10 rata –
10 x 3.300,00 = 33.000,00 kn

  • prva rata se plaća tijekom upisa, a preostale rate prvog dana u mjesecu tijekom sljedećih devet mjeseci računajući od dana upisa

4 .Plaćanje putem studentskog kredita
– 33.000,00 kn

Prijavi se na naš newsletter!

Prijavi se na naš newsletter i ne propusti više nijednu posebnu ponudu!

Pridruži se mnogima koji redovito dobivaju sve informacije o ponudama
i atraktivnim pogodnostima.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Visoke poslovne škole PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.

Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr

Facebook Instagram Linkedin Youtube
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
Menu
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
KONTAKT
  • info@par.hr
  • +385 (0)51 327-037,
    +385 (0)51 327-322
  • Trg Riječke rezolucije 4,
    51000 Rijeka, Hrvatska

Copyright © 2021 PAR | Impressum

Sustav kvalitete | Pravo na pristup informacijama | Pravila privatnosti | Statut i pravilnici 

STUDIJI
PREDDIPLOMSKI

Business management

Management u gastronomiji i restoraterstvu

DIPLOMSKI

Financijski management

Management malih i srednjih poduzeća

Sportski management
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Student Life
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
INTERNATIONAL

Dolazne mobilnosti studenata

Dolazne mobilnosti osoblja

Odlazne mobilnosti studenata

Odlazne mobilnosti osoblja

Erasmus+ projekti

Kratki programi

Međunarodna stručna praksa

Bitni dokumenti

EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
VAUČERI
 
Svi programi
 
Turistički vodiči
 
Voditelj izrade i provedbe EU projekata
 
Voditelja poslova u turističkoj agenciji
 
 
 
 
 
 
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
logo PAR
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI
  • Poslovno upravljanje
  • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
DIPLOMSKI
  • Upravljanje financijama
  • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
  • Upravljanje u sportu
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
INTERNATIONAL
  • Ured za međunarodnu suradnju
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Student Life
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
  • VAUČERI
  • Svi programi
  • Turistički vodiči
  • Voditelj izrade i provedbe EU projekata
    Voditelja poslova u turističkoj agenciji
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete