Asistent za upravljanje projektima
Postani asistent za upravljanje projektima!
Nauči osnove o EU fodovima, pripremi projekata i projektnim ciklusima!
Predbilježbe u tijeku
Uložite u znanje, uložite u sebe!
Početak nastave: TBA
Trajanje i načini izvođenja nastave
Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima provodi se redovitom nastavom kroz 220 sati teorijske i praktične nastave te 130 sati predviđenih za samostalne aktivnosti polaznika. Teorijski dio programa moguće je pohađati i online.
Polaznici kroz praktičnu nastavu rade na rješavanju problemskih situacija i konkretnim radnim zadacima. Kod polaznika se potiče razvijanje samostalnosti, odgovornosti i suradničkih odnosa s ostalim sudionicima u zajedničkom radu te stvaranje budućih kvalitetnih poslovnih odnosa.
- Mogućnost online praćenja nastave
- Upis zvanja u radnu e-knjižicu
- Vodeći centar obrazovanja u regiji koji pruža nezaboravno iskustvo pozitivne promjene
Uvjeti za upis u program: Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
Kompetencije koje se programom stječu:
- sudjelovati u planiranju i provedbi projektnih aktivnosti u narednom periodu/izvještajnom razdoblju
- planirati izradu potrebne dokumentacije vezanu uz projektne aktivnosti prema fazama projektnog prijedloga u svom području/djelokrugu rada
- odabirati načine komunikacije sa svim dionicima pri organizaciji rada, izvođenju poslovnih/projektnih aktivnosti i rješavanju problema
- osiguravati vidljivost projekta sukladno pravilima
- sudjelovati u praćenju troškova i osiguravanju likvidnosti u svim fazama projekta
- upravljati e-dokumentima u cilju pružanja administrativne podrške pri upravljanju projektom
- sudjelovati u izradi izvješća o postignutim mjerljivim ishodima projekta i ostvarenosti projektnih ciljeva
- identificirati faze provedbe projekta, svrhu, cilj i mjerljive ishode projekta
- sudjelovati u izradi projektnog prijedloga/projektne prijave za klijente (poduzetnike)
- provoditi propisane normativne akte, procedure i standarde u poslovanju u svojem području/djelokrugu rada
Skup ishoda učenja 1: Osnove EU fondova
- povezati osnovne institucije i tijela Europske unije te njihovu ulogu i ovlasti
- razlikovati vrste EU fondova i programa Europske unije u cilju pronalaženja natječaja i optimalnog izvora financiranja projekta
- identificirati nadležne institucije u Republici Hrvatskoj za raspisivanje i objavu natječaja poticanja razvojnih i socijalnih projekata
- protumačiti sustav upravljanja EU fondovima u Republici Hrvatskoj
- analizirati ulogu fondova Europske unije u gospodarskom razvoju Europske unije i Republike Hrvatske
Skup ishoda učenja 2: Projektni ciklus
- ustanoviti razliku između programa i projekta
- protumačiti osnovne karakteristike projekta
- identificirati faze projektnog ciklusa
- analizirati sadržaj i karakteristike pojedine faze projektnog ciklusa
- rasporediti radnje po fazama projektnog ciklusa
Skup ishoda učenja 3: Logička matrica
- identificirati problem u lokalnoj zajednici čijem se rješavanju može pridonijeti provedbom projekta
- napraviti analizu stanja, analizu dionika, analizu problema i analizu ciljeva zadanog problema/potencijalnog projekta uz vodstvo
- kreirati problemsko stablo, stablo ciljeva i SWOT analizu u cilju identifikacije problema i postavljanja adekvatnih ciljeva uz vodstvo
- predložiti projektne aktivnosti i njihov redoslijed
- povezati opći cilj, svrhu, rezultate i mjerljive ishode s projektnim aktivnostima
- sastaviti logičku matricu projekta
- komentirati intervencijsku logiku projekta
Skup ishoda učenja 4: Priprema projekta
- identificirati dionike projekta u projektnim aktivnostima
- objasniti hijerarhijski razliku između svrhe i ciljeva projekta, rezultata projekta/mjerljivih ishoda i projektnih aktivnosti
- formulirati relevantnost projekta u odnosu na identificirani problem, cilj i svrhu
- procijeniti rizike u projektnim aktivnostima
- protumačiti održivost projekta
- sastaviti proračun projekta
- rasporediti projektne aktivnosti u logičke cjeline (projektne elemente/radne pakete)
- napraviti komunikacijski plan i plan promidžbe projekta
Skup ishoda učenja 5: Administrativna podrška u provedbi projektnih aktivnosti
- sastaviti akcijski plan projekta i vremenski okvir provedbe aktivnosti (gantogram)
- organizirati sustave digitalnog i fizičkog administriranja i pohrane projektne dokumentacije u simuliranim uvjetima
- evidentirati rad članova projektnog tima
- izračunati postotni udio i trošak rada pojedinog člana projektnog tima na projektu
- prilagoditi pisanu komunikaciju s dionicima projekta
- voditi promidžbenu i marketinšku kampanju u cilju vidljivosti projektnih aktivnosti
Skup ishoda učenja 6: Izvještavanje i evaluacija
- analizirati provedene aktivnosti u svakoj pojedinoj fazi provedbe projekta
- komentirati pokazatelje uspješnosti projekta i razinu njihove ispunjenosti
- komentirati razinu postignutosti očekivanih rezultata i projektnih ciljeva
- pripremiti podatke za narativni i financijski dio izvještaja u završnoj fazi provedbe projekta uz vodstvo
- sastaviti narativni i financijski izvještaj za pojedinu provedenu fazu projekta
Skup ishoda učenja 7: Javna nabava
- izdvojiti zakonodavni i institucionalni okvir sustava javne nabave u RH
- razlikovati javne naručitelje od neobveznika javne nabave i njihove zakonske obveze
- razlikovati postupak jednostavne nabave i postupak javne nabave
- napraviti plan nabave
- pripremiti postupak jednostavne nabave ili postupak nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi prema određenom javnom pozivu uz vodstvo
- pripremiti i evaluirati ponude
- sastaviti zapisnik o provedenom postupku nabave
- vrednovati provedeni postupak nabave uz vodstvo
- rasporediti dokumente proizašle iz postupka javne nabave, jednostavne nabave i postupaka nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi
Prijavi se na naš newsletter!
Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Veleučilištu PAR.
Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Veleučilište PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.
Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr