Internetski marketing i brendiranje
Početak nastave:
15.11.2024.
Internetska marketinška komunikacija
Brendiranje u online poslovanju
Internetska marketinška kampanja
Početak nastave: 15.11.2024.
Predbilježbe u tijeku
Uložite u znanje, uložite u sebe!
Trajanje i načini izvođenja nastave
Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se kroz 161 sat teorijske i praktične nastave i 64 sata predviđena za samostalni rad polaznika.
Nastavu je moguće pohađati u učionici ili online u realnom vremenu.
- Mogućnost online praćenja nastave
- Upis zvanja u radnu e-knjižicu
- Vodeći centar obrazovanja u regiji koji pruža nezaboravno iskustvo pozitivne promjene
Redni broj | Naziv modula | Popis skupova ishoda učenja | Obujam CSVET |
1. | Marketinška komunikacija u online poslovanju | Internetska marketinška komunikacija | 3 |
2. | Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja | Brendiranje u online poslovanju | 3 |
Internetska marketinška kampanja | 3 |
Kompetencije koje se programom stječu:
- razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
- odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
- pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
- izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
- pratiti učinak oglašavanja
- stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
- pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
- voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
- samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
Internetska marketinška komunikacija:
- Marketinška komunikacija u online okruženju
- Internetski marketinški kanali
- Sadržajni „content“ marketing
- Influencer marketing
- Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji
Brendiranje u online poslovanju:
- Alati digitalnog marketinga
- Brendiranje u online poslovanju
- Društvene mreže i njihova uloga u marketingu i brendiranju
- Mobilni marketing
- E-mail marketing
Internetska marketinška kampanja:
- Tehnike digitalnog marketinga
- Upravljanje digitalnom marketinškom kampanjom
- Alati za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti
- Ergonomska načela u uredskom poslovanju
Cjena programa 544,0 €.
Fiksni tečaj konverzije: 1 € = 7,53450 kn
Prijavi se na naš newsletter!
Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Veleučilištu PAR.
Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Veleučilište PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.
Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr