Facebook Instagram Youtube Linkedin
Search
Close
Kontakt
HrvatskiHrvatski
  • EnglishEnglish
logo PAR
  • Naslovna
  • Studij
    • Business management
    • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Upravljanje financijama
    • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
    • Upravljanje u sportu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
  • International
    • Mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Međunarodna stručna praksa
    • Bitni dokumenti
    • Kratki programi
    • Međunarodni projekti
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Voditelj izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova
    • turistički vodič
  • Eventi
    • PILC konferencija
    • PAR Poduzetnički kamp
    • Gradina znanja
    • Žene bez PARdona
Menu
  • Naslovna
  • Studij
    • Business management
    • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Upravljanje financijama
    • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
    • Upravljanje u sportu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
  • International
    • Mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Međunarodna stručna praksa
    • Bitni dokumenti
    • Kratki programi
    • Međunarodni projekti
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Voditelj izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova
    • turistički vodič
  • Eventi
    • PILC konferencija
    • PAR Poduzetnički kamp
    • Gradina znanja
    • Žene bez PARdona

Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije knjigovođa/knjigovotkinja

Predbilježbe u tijeku

Uložite u znanje, uložite u sebe!

Početak nastave: rujan 2022.

Trajanje i načini izvođenja nastave       

Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije knjigovođa/knjigovotkinja provodi se redovitom nastavom kroz 85 sati teorijske nastave, 140 sati praktične nastave te 125 sati predviđenih za samostalne aktivnosti polaznika. Teorijski dio programa moguće je pohađati uživo ili online, dok je praktični dio programa moguće pohađati isključivo uživo.

 

Polaznici kroz praktični rad rješavaju problemske situacije i konkretne radne zadatke u simuliranim ili stvarnim uvjetima uz korištenje knjigovodstvenog softvera.

  •    Mogućnost online praćenja nastave
  •    Upis zvanja u radnu e-knjižicu
  •    Vodeći centar obrazovanja u regiji koji pruža nezaboravno iskustvo pozitivne promjene

Moduli i skupovi ishoda učenja

Sve zainteresirane molimo da se prijave putem prijavnog obrasca
PRIJAVNI OBRAZAC
Zatraži vaučer
VAUČER

Kompetencije koje se programom stječu:

  1. provjeriti ispravnost zaprimljene dokumentacije (likvidatura) ovisno o sklopljenom ugovoru s klijentom
  2. provoditi popis imovine i obveza te usklađivanje dobivenih podataka sa stvarnim podacima
  3. voditi blagajnički izvještaj, odgovarati za točnost blagajne i knjižiti u financijskom računovodstvu
  4. obračunavati i refundirati troškove po putnim nalozima
  5. zaprimiti i evidentirati ulazne račune u knjizi ulaznih računa
  6. izračunavati cijene zaliha
  7. izrađivati kalkulacije po nalogu
  8. obračunavati amortizaciju
  9. provesti knjiženja na osnovu knjigovodstvenih isprava te obrađivanje knjigovodstvenih i računovodstvenih podatka
  10. obavljati usklađivanja stanja imovine, potraživanja i obveza
  11. obračunavati i isplaćivati plaće i ostale naknade zaposlenicima
  12. ažurirati izvještaje u aplikacijama
  13. izrađivati podlogu za redovna izvješća ili izvješća po nalogu za unutarnje i vanjske korisnike te nadležne institucije
  14. komunicirati s poslovnim partnerima u svojem području/djelokrugu rada u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera
  15. poštivati standarde u zaštiti i čuvanju povjerljivih podataka u svojem području rada, kao i osobnih podataka stranaka, klijenata, kupaca, dobavljača i poslovnih partnera

Skup ishoda učenja 2: Računovodstveni instrumenti

  1. pripremiti poslovnu dokumentaciju vodeći se standardima i načelima računovodstva
  2. primijeniti knjigovodstvena pravila prilikom ispunjavanja i kontrole knjigovodstvenih isprava
  3. razlikovati način evidencije i sadržaj pojedinih vrsta konta
  4. analizirati sadržaje osnovnih i pomoćnih poslovnih knjiga
  5. povezati razrede kontnog plana s temeljnim računovodstvenim kategorijama

 

Skup ishoda učenja 3: Popis imovine i obveza

  1. primijeniti zakonske propise vezano za provođenje popisa imovine i obveza
  2. razlikovati vrste i način obavljanja popisa imovine i obveza
  3. ustanoviti popisne razlike i razloge nastanka razlika
  4. evidentirati promjene vezane za nastale popisne razlike ovisno o razlogu nastanka u poslovnim knjigama

 

Skup ishoda učenja 4: Blagajničko poslovanje i platni promet

  1. primijeniti zakonske propise vezane uz poslovanje s novcem
  2. pripremiti obrasce platnog prometa za obavljanje novčanih transakcija u poslovanju
  3. koristiti blagajničke isprave za obavljanje novčanih transakcija vezanih uz poslovanje gotovim novcem
  4. evidentirati promjene novčanih sredstava u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana

 

Skup ishoda učenja 5: Evidentiranje dugotrajne nematerijalne i materijalne imovine i amortizacija

  1. primijeniti zakonske propise i standarde vezano uz nabavu, korištenje i isknjiženje dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine iz poslovnih knjiga
  2. izračunati nabavnu vrijednost dugotrajne materijalne i nematerijalne imovine
  3. povezati odabir metode obračuna amortizacije s vrijednošću dugotrajne nematerijalne i materijalne imovine i utjecajem na rezultat poslovanja
  4. izračunati amortizaciju dugotrajne nematerijalne i materijalne imovine
  5. evidentirati nabavu, korištenje i isknjiženje imovine iz poslovnih knjiga u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana

 

Skup ishoda učenja 6: Evidentiranje kratkotrajne i dugotrajne financijske imovine

  1. primijeniti zakonske propise i standarde vezane uz evidentiranje kratkotrajne i dugotrajne financijske imovine
  2. razlikovati vrste financijske imovine i njezinu ulogu za poslovanje trgovačkog društva
  3. utvrditi podatke koji su potrebni za knjiženje kratkotrajne i dugotrajne financijske imovine
  4. evidentirati promjene vezane uz kratkotrajnu i dugotrajnu financijsku imovinu u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana

 

Skup ishoda učenja 7: Evidentiranje kratkoročnih i dugoročnih potraživanja

  1. primijeniti zakonske propise i standarde vezane uz evidentiranje kratkoročnih i dugoročnih potraživanja
  2. evidentirati promjene kratkoročnih i dugoročnih potraživanja u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana
  3. napraviti izlazni račun sa svim zakonskim sastavnicama
  4. izvijestiti zainteresirane dionike o trenutnim potraživanjima pisanom i usmenom komunikacijom

 

Skup ishoda učenja 8: Evidentiranje kratkoročnih i dugoročnih obveza

  1. primijeniti zakonske propise i standarde vezane uz evidentiranje kratkoročnih i dugoročnih obveza
  2. evidentirati promjene kratkoročnih i dugoročnih obveza u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana
  3. utvrditi podatke koji su potrebni za knjiženje kratkoročnih i dugoročnih obveza
  4. izvijestiti zainteresirane dionike o trenutnim kratkoročnim i dugoročnim obvezama pisanom i usmenom komunikacijom

 

Skup ishoda učenja 9: Obračun PDV-a

  1. primijeniti zakonske propise vezane uz oporezivanje porezom na dodanu vrijednost
  2. voditi ulazne račune u knjizi ulaznih računa
  3. voditi izlazne račune u knjizi izlaznih računa
  4. usporediti knjigu ulaznih i izlaznih računa s financijskim karticama za potrebe utvrđivanja porezne osnovice na kraju obračunskog razdoblja
  5. utvrditi poreznu osnovicu za obračun poreza na dodanu vrijednost na kraju obračunskog razdoblja u skladu s aktualnim propisima
  6. sastaviti platne obrasce za plaćanje porezne obveze nadležnoj ispostavi Porezne uprave

 

Skup ishoda učenja 10: Evidentiranje kratkotrajne materijalne imovine

  1. primijeniti zakonske propise i standarde vezane uz nabavu i utrošak kratkotrajne materijalne imovine
  2. izračunati trošak nabave kratkotrajne materijalne imovine
  3. povezati odabir metode utroška kratkotrajne materijalne imovine sa vrijednošću zaliha
  4. evidentirati nabavu, utrošak, otpis i rashodovanje kratkotrajne materijalne imovine u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana

 

Skup ishoda učenja 11: Evidentiranje robe u trgovini na veliko i malo

  1. primijeniti zakonske propise i standarde vezane uz nabavu i prodaju robe u trgovini na veliko i malo
  2. izračunati prodajnu cijenu robe u trgovini na veliko
  3. izračunati maloprodajnu cijenu robe u trgovini na malo
  4. evidentirati promjene vezane uz nabavu, prodaju i smanjivanje zaliha na robi u trgovini na veliko u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana
  5. evidentirati promjene vezane uz nabavu, prodaju i smanjivanje zaliha na robi u trgovini na malo u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana

 

Skup ishoda učenja 12: Obračun plaća i naknada zaposlenicima

  1. primijeniti zakonske propise vezano uz obračun plaće i naknade plaća te oporezivanje dohotka od nesamostalnog rada
  2. izračunati bruto osnovicu plaće prema evidenciji radnog vremena i ostalim evidencijama o zaposlenicima
  3. izračunati doprinose, poreze i prireze vezano uz plaću i naknade plaća zaposlenika
  4. evidentirati promjene vezane uz obračun plaća i naknada zaposlenicima u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana
  5. evidentirati promjene vezane uz drugi dohodak u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana
  6. koristiti Opće uredbe o zaštiti podataka pri obračunu plaća i naknada zaposlenicima te obračuna drugog dohotka

 

Skup ishoda učenja 13: Računovodstveno praćenje kategorija koje utječu na financijski rezultat

  1. primijeniti zakonske propise i standarde vezano za priznavanje troškova, rashoda i prihoda u poslovanju
  2. kategorizirati troškove prema vrsti i vremenu nastanka i priznavanja
  3. evidentirati promjene vezane uz troškove poslovanja u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana
  4. kategorizirati prihode prema vrsti i vremenu nastanka i priznavanja
  5. evidentirati promjene vezane uz evidenciju rashoda i prihoda u poslovanju u osnovnim poslovnim knjigama primjenom kontnog plana

 

Skup ishoda učenja 14: Otvaranje poslovnih knjiga i evidencija promjena u poslovanju korištenjem aplikacijskog softvera

  1. raščlaniti stavke bilance kao početna stanja u glavnoj knjizi
  2. provesti otvaranje početnih stanja korištenjem aplikacijskog softvera
  3. provesti otvaranje osnovnih i pomoćnih poslovnih knjiga korištenjem aplikacijskog softvera
  4. evidentirati promjene u poslovanju u skladu sa zakonskim propisima i standardima računovodstvene struke primjenom aplikacijskog softvera
  5. usporediti podatke u osnovnim i pomoćnim poslovnim knjigama korištenjem aplikacijskog softvera
Search
  • Mini MBA zdravstveni turizam
  • Turistički vodič
  • Administrator u sportskoj organizaciji
  • Voditelj digitalnog marketinga
  • Samostalni računovođa
Menu
  • Mini MBA zdravstveni turizam
  • Turistički vodič
  • Administrator u sportskoj organizaciji
  • Voditelj digitalnog marketinga
  • Samostalni računovođa

paruniversitycollege

paruniversitycollege
🇭🇷🇽🇰🇦🇱 [JAČANJE MEĐUNARODNE SU 🇭🇷🇽🇰🇦🇱 [JAČANJE MEĐUNARODNE SURADNJE SA REPUBLIKOM KOSOVO] 🇭🇷🇽🇰🇦🇱

Sa zastupnicom nacionalnih manjina u Hrvatskom saboru, @erminalekajprljaskaj posjetili smo UBT: University of Business & Technology te Universiteti i Gjakovës "Fehmi Agani". 

📣 Tema sastanka sa rektorom UBT Sveučilišta, Prof. Dr. Edmond Hajrizi i rektorom University FEHMI AGANI, Prof. Asoc. Dr. Artan Nimani bila je važnost razvoja i održavanja dugoročne međunarodne suradnje s ciljem unaprijeđenja kvalitete obrazovnog sustava dvaju država. 

📣 Dekanica Visoke poslovne škole PAR, doc. dr. sc. Gordana Nikolić predstavila je aktivnosti Visoke poslovne škole PAR čime je stvoren temelj za potpisivanje konkretnih sporazuma u okviru razmjene studenata i akademskog osoblja, stvaranja zajedničkih studijskih programa kao i partnerskih EU projekata.
Jučer su naši PARovci pod vodstvom mentora Zoran Jučer su naši PARovci pod vodstvom mentora Zorana Delića održali edukativnu večer sljubljivanja hrane i vina u restoranu Nautica. 🍝

Studenti su predstavili jela dok je enolog vinarije Pavlomir predstavio vina.🍷

Gosti su uživali u sljubljivanju hrane i vina u predivnom ambijentu restorana Nautica te podržali prvu generaciju studenata gastronomije i restoraterstva PAR-a u demonstraciji svojih vještina i znanja koje su stekli u ovoj akademskoj godini.🍝
Prošli tjedan je na kolegiju Entrepreneurship in Prošli tjedan je na kolegiju Entrepreneurship in Tourism and Hospitality (ERASMUS) gostovao gospodin Ryan Gauci, direktor hotela @hiltoncostabellaresort koji je održao zanimljivo predavanje pod nazivom „𝐈𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐞𝐫 𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐇𝐨𝐬𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐈𝐧𝐝𝐮𝐬𝐭𝐫𝐲“. 👨‍🏫 

Studenti su iz prve ruke mogli naučiti kako se istaknuti u masi, biti pokretač budućnosti svoje industrije i samim time biti prepoznati kao lider osobnim brendiranjem. 🗣✅

#enterpreneurship #branding #hospitality #tourism #hilton
[20. obljetnica rada Vijeća veleučilišta i viso [20. obljetnica rada Vijeća veleučilišta i visokih škola Republike Hrvatske]

Danas su naši profesori i studenti zajedno s dekanicom sudjelovali na Svečanoj sjednici Vijeća veleučilišta i visokih škola Republike Hrvatske. 👩🏻‍🎓

Ponosni smo što smo dio Vijeća koje čini ukupno 34 visoka učilišta na kojima studira više od 25 000 studenata. 🎓
[Osvoji stipendiju i studiraj na PAR-u!] 🔔 Pov [Osvoji stipendiju i studiraj na PAR-u!] 🔔

Povodom 15 godina rada, pokrenuli smo veliku kampanju “15 stipendija za 15 godina” s ciljem dodjele 15 stipendija buducim studentima. 🎓

Stipendije se dodjeljuju za prvu godinu preddiplomskog studija Business Management ili Management u gastronomiji i restoraterstvu. 

Ako želiš studirati na PAR-u napiši nam motivacijsko pismo u kojem ćeš se predstaviti i navesti zašto je PAR tvoj idealni obrazovni PARtner na stipendije@par.hr i studiraj u samom srcu Rijeke! 📩💙
Nešto se fino kuha na PAR-u! Naši studenti gastr Nešto se fino kuha na PAR-u!
Naši studenti gastronomije i restoraterstva odrađuju stručnu praksu u profesionalno opremljenim kabinetima pod vodstvom profesora Zorana Delića. 👩‍🍳👨‍🍳
Jučerašnja tema bila je pripremanje hladnih predjela, a naši partneri iz @podravka_hrvatska su ukusnim sastojcima obogatili ovo kuhanje. 🥗🫕🍝
Najdraže posjete su nam one naših alumnija. 🎓 Najdraže posjete su nam one naših alumnija. 🎓
Ivan Mance trenutno obnaša funkciju sportskog direktora ciparskog Pafos FC-a, no unatoč tome ne propušta priliku doći nam u goste jer se na PAR-u osjeća kao kod kuće. 🇨🇾⚽️
Ponosni smo na obiteljsku atmosferu među našim studentima i alumnijima i veselimo se svim njihovim uspjesima! 🥇 #mojuspjehovisiomeni
Sve je spremno za sutrašnji PILC, a kako nam je b Sve je spremno za sutrašnji PILC, a kako nam je bilo prošle godine pogledajte u videu! ⬆️⬆️⬆️
Load More... Follow on Instagram

Prijavi se na naš newsletter!

Prijavi se na naš newsletter i ne propusti više nijednu posebnu ponudu!

Pridruži se mnogima koji redovito dobivaju sve informacije o ponudama
i atraktivnim pogodnostima.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Visoke poslovne škole PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.

Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr

Facebook Instagram Linkedin Youtube
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
Menu
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
KONTAKT
  • info@par.hr
  • +385 (0)51 327-037,
    +385 (0)51 327-322
  • Trg Riječke rezolucije 4,
    51000 Rijeka, Hrvatska

Copyright © 2021 PAR | Impressum

Sustav kvalitete | Pravo na pristup informacijama | Pravila privatnosti | Statut i pravilnici 

STUDIJI
PREDDIPLOMSKI

Poslovno upravljanje

Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu

DIPLOMSKI

Upravljanje financijama

Upravljanje malim i srednjim poduzećima

Upravljanje u sportu
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Student Life
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
INTERNATIONAL

Dolazne mobilnosti studenata

Dolazne mobilnosti osoblja

Erasmus+ projekti

Kratki programi

Međunarodna stručna praksa

Bitni dokumenti

EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
Voditelj odnosa s javnošću
 
Voditelj izrade i provedbe EU projekata
 
Poslovi iznajmljivanja i održavanja  kuća za odmor i apartmana
 
Svi programi
 
 
 
 
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI

Poslovno upravljanje
Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu

DIPLOMSKI

Upravljanje financijama
Upravljanje malim i srednjim poduzećima
Upravljanje u sportu

URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
INTERNATIONAL

Dolazne mobilnosti studenata
Dolazne mobilnosti osoblja
Erasmus+ projekti
Kratki programi
Međunarodna stručna praksa
Bitni dokumenti

EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Student Life
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
Voditelj odnosa s javnošću
Voditelj izrade i provedbe EU projekata
Poslovi iznajmljivanja i održavanja  kuća za odmor i apartmana
Svi programi
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI

Business management

Management u gastronomiji i restoraterstvu

DIPLOMSKI

Financijski management

Management malih i srednjih poduzeća

Sportski management
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Student Life
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
INTERNATIONAL

Dolazne mobilnosti studenata

Dolazne mobilnosti osoblja

Odlazne mobilnosti studenata

Odlazne mobilnosti osoblja

Erasmus+ projekti

Kratki programi

Međunarodna stručna praksa

Bitni dokumenti

EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
VAUČERI
 
Svi programi
 
Turistički vodiči
 
Voditelj izrade i provedbe EU projekata
 
Voditelja poslova u turističkoj agenciji
 
 
 
 
 
 
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
logo PAR
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI
  • Poslovno upravljanje
  • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
DIPLOMSKI
  • Upravljanje financijama
  • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
  • Upravljanje u sportu
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
INTERNATIONAL
  • Ured za međunarodnu suradnju
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Student Life
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
  • VAUČERI
  • Svi programi
  • Turistički vodiči
  • Voditelj izrade i provedbe EU projekata
    Voditelja poslova u turističkoj agenciji
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete