Upravljanje konfliktima u razgovoru s klijentima
Ciljevi
Usvojiti vještine za adekvatno pozicioniranje, efikasno upravljanje i rješavanje konflikata kroz upotrebu praktičnih tehnika i kontrolu svojih i tuđih emocija u konflikt.
Kome je trening namijenjen
Trening je namijenjen svim djelatnicima koji su svakodnevno, u svom djelokrugu rada u izravnoj komunikaciji s kljentima, direktnoj prodaji, telefonskoj službi za korisnike, komercijalistima te account managerima.
Sadržaj treninga:
- Uvod u važnost i značaj konflikta
- Osnovni model – rješavanje konflikta
- Uzroci i posljedice konflikata
- Kako rano prepoznati situaciju konflikta
- Priprema za razgovor
- Stepenice konflikata
- Ponašanje u konfliktnim situacijama
- Uloga ličnosti u konfliktu i značaj konstrukata
- Aktivno slušanje i empatija
- Strategije rješavanja konflikata i izbor najbolje strategije
- Suradnja i kompromis
- Prevencija u konfliktima i «feedback» u komunikaciji
- WIN – WIN situacija (situacija u kojoj su obje strane pobjednici)
Vježbe uključuju rad na praktičnom primjeru u skladu s potrebama tvrtke / organizacije.
Metode rada: prezentacija, interaktivna radionica, diskusija, vježbe.
Prijavi se na naš newsletter!
Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Veleučilištu PAR.
![](https://par.hr/wp-content/uploads/2021/08/eu-logo-strip.png)
Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Veleučilište PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.
Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr