O brendu
I have a dream… rečenica je s kojom su nastale mnoge lijepe i uspješne priče, pa tako i ova o PAR-u…. Priče o brendu stvaraju se spontano slijedeći viziju pojedinaca koji ih stvaraju.
Tako je 2007. godine nastao PAR s idejom da se ponudi „drugačije obrazovanje“, temeljeno na inovativnom pristupu i poduzetničkom učenju, povežu gospodarstvo i znanost po modelu dualnog obrazovanja te potakne suradnja i zastupanje znanstvenih ustanova. Kao partner međunarodnog visokog učilišta BA Nordhessen, PAR je pružio studentima mogućnost upisa na prvi međunarodni stručni studij u ovoj regiji.
BA Nordhessen bila je jedna od visokoškolskih ustanova uključena u grupaciju F+U Akademije Heidelberg još od 1980. godine te svojom europskom tradicijom obrazovanja jamčila visoku kvalitetu programa. Svoje podružnice imali su u Njemačkoj, Španjolskoj, Litvi, Kini i Austriji te je kao prva međunarodna visokoobrazovna ustanova u gradu Rijeci počela pod imenom Poslovna Akademija Rijeka (P.A.R.). U programe usklađene s potrebama gospodarskog sektora bilo je uključeno 1500 profesora na svim lokacijama, a programe je dnevno pohađalo preko 7000 polaznika.
Suradnja PAR-a i BA Nordhessen Gmbh omogućila je studentima studiranje u vlastitom gradu, ali na međunarodnom fakultetu u skladu s Bolonjskom deklaracijom. Bio je to dobar temelj za stvaranje Visoke poslovne škole PAR koja dobivanjem dopusnice Ministarstva znanosti i obrazovanja 2011. godine postaje prva i jedina privatna visokoobrazovna institucija u gradu Rijeci.

Rijeka je oduvijek bila multikulturni grad koji se ističe svojim znamenitostima, dojmljivim građevinama i burnom prošlošću, grad kulture, sporta i glazbe, grad kojeg su u prošlosti razdvajali, a rijeka Rječina spajala u jedinstvenu cjelinu.
Za biti inovativan lokalno, a djelovati globalno, trebalo je hrabrosti, povjerenja i otvorenosti. Upravo su to vrijednosti na kojima je nastao PAR te ih poručuje kroz svoj logo povezujući tri osnovna simbola grada a to su: dvoglavi orao, amfora i voda kao simbol beskrajnog toka života…
Bogatstvo grada u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti obilježeni su kroz tri osnovne boje povijesne riječke zastave i grba. Upravo je PAR tim bojama izgradio svoj brend.
Plava kao boja neba i mora, osnovna je boja PAR-a. Često se povezuje s dubinom i stabilnošću. Simbolizira povjerenje, odanost, mudrost, samopouzdanje, inteligenciju i znanje. Plava je osnovna boja PAR-a i simbolizira studij.
PAR u srcu Rijeke, crvenom bojom ističe svoju energiju, snagu, moć i odlučnosti da strašću, željom i ljubavi uvede promjene u obrazovanje. Crvena boja koristi se u promociji cjeloživotnog obrazovanja.
Žuta boja sunca povezana je sa srećom, radošću, intelektom, časti i odanosti. U PAR logu žuta se koristi u promociji programa kojima se potiče razvoj lokalne zajednice.

Redizajn web stranice
Naziv projekta: Profesionalni redizajn web stranice Visoke poslovne škole PAR
Cilj projekta bio je redizajnirati službenu web stranicu Visoke poslovne škole PAR te povezane domene i poddomene u svrhu privlačenja novih korisnika web stranice, boljeg pozicioniranja te podizanja konkurentnosti Visoke poslovne škole PAR u internetskom okruženju.
Ukupna vrijednost projekta: 142.000,00 kuna.
Iznos sufinanciran od strane EU: 99.400,00 kuna
Razdoblje provedbe projekta: 10.10.2018. – 09.10.2019.
Prijavi se na naš newsletter!
Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Veleučilištu PAR.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Veleučilište PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.
Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr