Novosti
Seminar – Krizni menadžment i krizno komuniciranje
Krizni menadžment i krizno komuniciranje 20 sati teorije i vježbi, 5 dana predavanja cijena seminara: 2.200,00 kn + pdv Krizne situacije u organizacijama i korporativnom komuniciranju u krizi predstavljaju prijetnju poslovnom uspjehu poslovne organizacije. Unaprijedite svoja znanja iz područja kriznog menadžmenta i kriznog komuniciranja kako bi u svakom trenutku mogli otkloniti krizne situacije. Naučite upravljati procesom krizne komunikacije! Sadržaj seminara: Pojmovno određenje kriznog menadžmenta Proces kriznog menadžmenta Pojmovno određenje krizne komunikacije Krizno komuniciranje Učinkovito krizno komuniciranje Prijaviti se možete ovdje predavačica: Ermina Duraj, univ.spec.publ.rel., Voditeljica Kabineta Župana-Službe za odnose s javnošću i protokol Ermina Duraj završila
Seminar – eMarketing, PR alati i tehnike
eMarketing, PR alati i tehnike 20 sati teorije i vježbi, 3 dana Cijena seminara: 2.200,00 kn + PDV Unaprijedite svoja znanja, upoznajte prednosti marketinga u online okruženju i primijenite trenutno najučinkovitije oblike oglašavanja! Naučite upravljati procesom strateškog planiranja eMarketinga, koristiti odgovarajuće alate i tehnike odnosa s javnošću. Sadržaj seminara: Osnove eMarketinga E-mail marketing PR usluge Najčešći PR alati i tehnike Društveni mediji Prijaviti se možete ovdje. predavačica: Emira Brkić, mag.oec. Emira Brkić, strateška direktorica i mlađa partnerica u marketinškoj agenciji Libra, blogerica i urednica časopisa Teklić. Po struci je diplomirani ekonomist, a marketingom se bavi već više
Anketa o kvaliteti studentskih domova te studentskih restorana u RH
Poštovani studenti, objavljujemo zamolbu Ureda za kvalitetu i studentski standard Vijeća studenata veleučilišta i visokih škola Republike Hrvatske. Poštovane studentice i studenti,Ured za kvalitetu i studentski standard Vijeća studenata veleučilišta i visokih škola Republike Hrvatske provodi anketu o kvaliteti studentskih domova i studentskih restorana (menzi) u Republici Hrvatskoj te vas stoga molimo da odvojite malo svog vremena i ispunite ovu anketu kako bismo dobili što relevantnije informacije o trenutnom stanju u domovima i menzama u Republici Hrvatskoj.Trajanje ankete je 5 do 7 minuta. Anketi možete pristupiti ovdje.
Seminar za voditelje projekta sukladno IPMA sustavu – prijave u tijeku!
Upravljanje projektima je potrebno i prisutno u svim područjima ljudske djelatnosti. Razlikuje se od upravljanja stalnim (kontinuiranim) procesima, jer svaki projekt ima ograničeno trajanje unutar kojega se nastoje postići ciljevi projekta u uvjetima ograničenih resursa. Projekt treba osmisliti, definirati, procijeniti rizike, osigurati resurse, planirati i kontrolirati njegovu izvedbu, te valorizirati postignute rezultate. Sve to zahtijeva organizirani tim stručnih ljudi rukovođenih voditeljem projekta. Zbog toga je vođenje projekata vještina koja zahtijeva široki raspon znanja iz tehničkih, organizacijskih, pravnih, financijskih i socioloških područja te poznavanje i korištenje upravljačkih alata baziranih na IT-u. Visoka poslovna škola PAR kao ovlašteni partner HUUP-a (Hrvatske udruge
Evidencija prisutnosti na nastavi
Poštovani studenti, u nastavku možete preuzeti evidenciju prisustva koja obuhvaća prisutnost na nastavi od početka drugog semestra (6. ožujka) do sada. U evidenciji je navedena prisutnost za redovne studente prve i druge godine (uključujući i gostujuća predavanja) te prisutnost za redovne studente treće godine za kolegij Projektni menadžment – praktikum. VAŽNO: Podsjećamo redovne studente treće godine kako su dužni ostvariti prisutnost iz kolegija Projektni menadžment-praktikum u postotku koji ne smije biti manji od 70 posto. Priliku za popraviti svoju dolaznost na nastavu imate ovaj petak, 21. travnja u 16.30 sati te subotu, 22. travnja u 10.30 sati. Također podsjećamo studente prve
Održana konferencija College2business 07.04.2017
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Konferencija College2Business: Usudi se uspjeti održana je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, u petak, 7. travnja 2017. Glavni organizator je Studentska udruga Somnium i studenti fakulteta na kojem je konferencija održana. Jedan od članova organizacijskog tima je i naš student prve godine, Filip Budimir. Uvodnu riječ ove inspirativne konferencije namijenjene studentima je imao dekan Ekonomskog fakulteta, Alen Host te Danijela Sokolić, prodekanica za suradnju s gospodarstvom i voditeljica Centra za karijere Ekonomskog fakulteta u Rijeci. Konferenciju su obogatile govornice, Martina Kuntić – mlada poduzetnica koja je pokrenula vlastiti posao prije dvije godine i stvorila brand Agjamal, Ingrid Divković- inspirativna autorica
Sretan Uskrs
Poštovani studenti, polaznici, poslovni partneri i prijatelji PAR-a, povodom blagdana Uskrsa upućujemo Vam želje za sretnim blagdanima. Ujedno Vas obaviještavamo kako će Visoka poslovna škola PAR na Veliki petak raditi do 16 sati.
Poziv na predstavljanje programa volontiranja AIESEC
Poštovani studenti, u srijedu 12. 4. u 16:30h, ugostit ćemo međunarodnu studentsku organizaciju AIESEC, koja će predstaviti inovativne programe volontiranja. Predstavljanje programa trajati će 20ak minuta. Pozivaju se studenti svih godina da se odazovu pozivu. Prvoj i drugoj godini, predstavljanje će se odvijati u sklopu predavanja. (Osnove ekonomike poduzeća za 1. te Poslovne financije za 2. godinu)
Raspored za prvu godinu za utorak, 11. travnja
Poštovani studenti, kako Vam je već napomenuto, u utorak, 11. travnja neće se održati nastava iz Sociologije, a nadoknada će se održati u četvrtak, 13. travnja s početkom u 18 sati. Kako ne bi imali preveliku pauzu između nastave iz Poslovnog engleskog jezika i Poslovne statistike, nastava iz Poslovne statistike započet će u ranijem terminu, odnosno u 16 sati (a ne u 18 sati). Ostala predavanja za prvu godinu odvijat će se prema rasporedu za utorak: u 12 i 15 imat ćete predavanja iz Osnova poslovne organizacije, a u 13 i 45 započinje Poslovni engleski jezik.
Dobitnici stipendije za ljetnu školu Sail and Learn
Sljedom poziva za prijave na stipendije za Summer School Sail and Learn 2017, objavljenog 18.01.2017. godine, a temeljem zaprimljenih prijava 6 studenata, obavještavamo vas da su sljedeći studenti primatelji stipendija: Franko Alač – dobitnik pune stipendije (100%) Doris Šestan – dobitnica stipendije u iznosu 50% Vanesa Bos – dobitnica stipendije u iznosu 50% Valerija Krasnić – dobitnica stipendije u iznosu od 50% Paulina Berislavić – službeno odustala od prijave Ivona Bukarica – službeno odustala od prijave Molimo studente – primatelje stipendija da se očituju o prihvaćanju iste slanjem e-maila na vjanjetic@par.hr najkasnije 7 dana od objave rezultata na službenim stranicama
Kategorije
- ActivU
- AUDID
- Blog
- Centar za karijere
- Cjeloživotno obrazovanje
- CPMES
- ERASMUS
- EU Fondovi
- EU4Dual
- Gostujuće predavanje
- HUBBAZIA
- Iz medija
- Međunarodna suradnja
- mikrokvalifikacije
- Natječaj
- Novosti
- Podrška
- Promocije
- Studenti – PAR
- Studenti – vanjske
- Studentski zbor
- Uncategorized @hr
- Vijesti
- Žene bez PARdona