Preskoči na sadržaj
Facebook Instagram Youtube Linkedin
Vaučeri za besplatno obrazovanje
Search
Close
Hrvatski
logo PAR
  • Naslovna
  • Studij
    • Preddiplomski studij
      • Poslovno upravljanje
      • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Diplomski studij – Poslovno upravljanje
      • Smjer Upravljanje financijama
      • Smjer Upravljanje malim i srednjim poduzećima
      • Smjer Upravljanje u sportu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
  • International
    • Dolazne mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Erasmus+ natječaji
    • Međunarodna stručna praksa
    • Bitni dokumenti
    • Kratki programi
    • Međunarodni projekti
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Usavršavanje i osposobljavanje
      • Voditelj izrade i provedbe EU projekata
      • Suradnik/ica u izradi i provedbi projekata financiranih iz EU fondova
      • Menadžer u sportskoj organizaciji
      • Administrator u sportskoj organizaciji
      • Instruktor pilatesa i joge
      • Mini MBA u zdravstvu
    • Programi Turizam i ugostiteljstvo
      • Turistički vodič
    • Mini MBA
      • Mini MBA zdravstveni turizam
    • Vaučeri
  • Eventi
    • PILC konferencija
    • PAR Poduzetnički kamp
    • Gradina znanja
    • Žene bez PARdona
  • Vaučeri
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Web programiranje
    • Društveno odgovorno poslovanje
Menu
  • Naslovna
  • Studij
    • Preddiplomski studij
      • Poslovno upravljanje
      • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Diplomski studij – Poslovno upravljanje
      • Smjer Upravljanje financijama
      • Smjer Upravljanje malim i srednjim poduzećima
      • Smjer Upravljanje u sportu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
  • International
    • Dolazne mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Erasmus+ natječaji
    • Međunarodna stručna praksa
    • Bitni dokumenti
    • Kratki programi
    • Međunarodni projekti
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Usavršavanje i osposobljavanje
      • Voditelj izrade i provedbe EU projekata
      • Suradnik/ica u izradi i provedbi projekata financiranih iz EU fondova
      • Menadžer u sportskoj organizaciji
      • Administrator u sportskoj organizaciji
      • Instruktor pilatesa i joge
      • Mini MBA u zdravstvu
    • Programi Turizam i ugostiteljstvo
      • Turistički vodič
    • Mini MBA
      • Mini MBA zdravstveni turizam
    • Vaučeri
  • Eventi
    • PILC konferencija
    • PAR Poduzetnički kamp
    • Gradina znanja
    • Žene bez PARdona
  • Vaučeri
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Web programiranje
    • Društveno odgovorno poslovanje
logo PAR

Natječaj za upis na prediplomski studij Poslovnog upravljanja

  • 8 ožujka, 2017
  • PAR

Visoka poslovna škola PAR u akademskoj godini 2017./2018. raspisuje

NATJEČAJ

za upis studenata na trogodišnji stručni studij Poslovnog upravljanja za redovne studente i izvanredne studente

 

O STUDIJU

Naziv: stručni studij Poslovnog upravljanja
Smjer: Poslovno upravljanje

Zvanje koje se stječe: stručni prvostupnik ekonomije (bacc.oec.).

Studij donosi 180 ECTS bodova.

 

UVJETI UPISA

Pravo upisa: imaju svi kandidati koji su završili četverogodišnju srednju školu u Hrvatskoj.

Kandidati koji su srednju školu završili izvan Hrvatske donose Rješenje Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije.

 

NASTAVA

Nastava se odvija 15 tjedana unutar svakog od dva semestra u trajanju od 22 do 24 školska sata tjedno. Termine održavanja nastave i raspored određuje Visoka poslovna škola PAR.

Nastava u zimskom semestru akademske 2017./2018. godine započinje 09.10.2017.

 

UPISNA KVOTA

Visoka poslovna škola PAR u akademskoj 2017./2018. godini  upisuje najviše 30 redovnih i 30 izvanrednih studenata.

 

UPISNI POSTUPAK

Upisni postupak odvijat će se kroz sljedeće moguće postupke:

  1. upis priznavanjem rezultata ispita državne mature
  2. upis putem prijemnog ispita
  3. upis za prijelaznike s drugih studija

 

  1. UPIS PRIZNAVANJEM REZULTATA ISPITA DRŽAVNE MATURE

Ovaj način upisa mogu izabrati budući studenti koji su:

  • završili četverogodišnju srednju školu ili gimnaziju u ovoj školskoj godini
  • maturirali prethodnih godina, a ove godine su odlučili pristupiti polaganju ispita državne mature.

Studenti se upisuju u skladu s propisanim rokovima i procedurama državne mature u srpnju 2017., a prijavljuju se na studij kroz mrežnu stranicu Nacionalnoga informacijskog sustava prijava na visoka učilišta (www.postani-student.hr).

Postupak upisa u ljetnom upisnom roku održavat će se kako slijedi:

06.06.2017. – 28.06.2017. Polaganje ispita državne mature.
12.07.2017. Objava privremenih rang lista za upis na studijske programe.
17.07.2017. Objava konačnih rang lista
17.07.2017. – 28.07.2017. Upisi na studij.

 

Postupak upisa u jesenskom upisnom roku održavat će se kako slijedi:

23.08.2017. – 08.09.2017. Polaganje ispita državne mature.
13.09.2017. Objava privremenih rang lista
19.09.2017. Objava konačnih rang lista
19.09.2017. – 29.09.2017. Upisi na studij.

Prijave za upis podnose se kroz mrežnu stranicu Nacionalnoga informacijskog sustava prijava na visoka učilišta (www.postani-student.hr) za studente koji polažu ispite državne mature.

 

  1. UPIS PUTEM PRIJEMNOG ISPITA

Ovaj način upisa mogu izabrati budući studenti koji su:

  • završili srednju strukovnu školu u ovoj školskoj godini;
  • maturirali prethodnih godina, a ove godine su odlučili pristupiti polaganju prijemnog ispita;
  • srednje obrazovanje završili izvan Republike Hrvatske;
  • svoje srednjoškolsko obrazovanje završili prije 2010. godine.

Upisni postupak i prijemni ispiti će se odvijati u rokovima kako slijedi:

Proljetni upisni rok
13.03.2017. – 31.05.2017. Predaja prijave, održavanje prijemnog ispita i ostvarivanje 10 posto popusta na odabrani model plaćanja školarine i upisi
Ljetni upisni rok
01.06.2017. – 28.07.2017. Predaja prijave, održavanje prijemnog ispita i upisi
Jesenski upisni rok
21.08.2017. – 29.09.2017. Predaja prijave, održavanje prijemnog ispita i upisi

Razredbeni postupak unutar prijemnog ispita obuhvaća:

  • bodovanje uspjeha u srednjoj školi
  • razgovor s kandidatom u smislu provjere motivacije i prethodnog iskustva.

 

Trošak upisnine u iznosu od 1.000,00 kuna uključuje i trošak provedbe postupka.

 

  1. UPIS ZA PRIJELAZNIKE S DRUGIH STUDIJA

Ovaj način upisa mogu izabrati budući studenti koji su završili najmanje četverogodišnju srednju školu i koji su:

  • upisani na drugi studij,
  • ispisani s drugog studija,
  • završili preddiplomski ili diplomski studij na drugom visokom učilištu.

Prijelaz studenata s drugih stručnih ili sveučilišnih studija je omogućen u skladu sa Zakonom i Statutom i u skladu s ECTS bodovima koje su ostvarili.

Upis studenata prijelaznika moguć je neovisno o datumima prijemnih ispita i upisnih rokova do 7 dana prije početka akademske godine ili do ispunjenja upisnih kvota.

Postupak je sljedeći:

  • donošenje dokumentacije s drugog visokog učilišta iz koje je vidljivo koje je kolegije prijelaznik položio
  • odluka Povjerenstva o priznatim ECTS bodovima i položenim kolegijima
  • izrada Usporedne tabele  i Uvjerenja o uvjetnom upisu u kojima su navedeni godina koju prijelaznik može upisati, te razlikovni ispiti koje mora položiti

 

ŠKOLARINA I TROŠKOVI UPISNINE

Modeli plaćanja godišnje školarine Cijena školarine
Jednokratna uplata godišnje školarine prije početka šk. godine 25.000,00 kn
Uplata školarine u dvije ili četiri rate 26.250,00 kn
Uplata školarine u šest ili deset rata 27.500,00 kn
Plaćanje godišnje školarine kreditnim karticama 27.500,00 kn
Plaćanje školarine studentskim kreditom kod neke od banaka partnera Škole 27.500,00 kn

Iznos troškova studija za jednu akademsku godinu (godišnja školarina) uključuje:

  • nastavu prema nastavnom planu i programu,
  • uporabu nastavne i računalne opreme, te knjižnice
  • tri izlaska na ispit za svaki kolegij studija (ne uključuje komisijski ispit),
  • nastavne materijale
  • korištenje službenih nastavnih materijala
  • aktivni rad sa studentima kroz Centar karijera
  • diplomu i dopunsku ispravu diplomi,
  • prisustvovanje stručnim i znanstvenim konferencijama za studente koji, sukladno Pravilniku o nagrađivanju ostvare uvjete za besplatno ili sufinancirano sudjelovanje,
  • mogućnost sudjelovanja u međunarodnoj studentskoj razmjeni ili realizaciju studentske prakse kod poslodavaca u inozemstvu uz financijsku podršku programa za akademsku mobilnost studenata, sukladno dostupnom broju mjesta i kvaliteti prijavljenih kandidata odnosno rezultatima natječaja za sudjelovanje.

 

Troškovi upisnine iznose 1.000,00 kuna, a podrazumijevaju troškove administracije, dokumentacije, trošak indeksa i izrade X-ice za redovne studente.

Svi studenti koji upisi obave do 01. lipnja 2017. godine ostvaruju 10 posto popusta na odabrani model plaćanja.

Upravno vijeće donosi individualne odluke o stipendiranju ili sufinanciranju studija za studente slabijeg imovinskog statusa, temeljem akademskog kriterija ili slično.

 

DODATNE INFORMACIJE

Sve informacije zainteresirani kandidati mogu dobiti u evidenciji studija Visoke poslovne škole PAR putem maila evidencija.studija@par.hr i/ili putem telefona +385 (0)51 327-322 te se putem elektronske pošte može poslati upit za termin savjetovanja i/ili sastanka s voditeljem studija. Radno vrijeme evidencije studija je svakog radnog dana od 8 i 30 do 20 i 30.

Podijeli ovu objavu:

Search
POSLJEDNJE NOVOSTI
  • INCASO 2023 27. siječnja, 2023
  • Natječaj za obavljanje stručne prakse 24. siječnja, 2023
  • Ponovljeni natječaj za studijski boravak i stručnu praksu studenata (2022./2023.) u okviru Erasmus+ projekta 2022-1-HR01-KA131-HED-000064867 16. siječnja, 2023
  • Ponovljeni natječaj za izbor osoblja za mobilnost u akademskoj godini 2022./2023. u okviru
    Erasmus+ projekta 2022-1-HR01-KA131-HED-000064867
    16. siječnja, 2023
  • Nastupno predavanje 23.siječnja 2023. godine – “Analiza projektnih učinaka na primjeru projekata mobilnosti na visoko obrazovnim institucijama” 16. siječnja, 2023
KATEGORIJE
  • ActivU
  • AUDID
  • Blog
  • CPMES
  • ERASMUS
  • EU Fondovi
  • Gostujuće predavanje
  • HUBBAZIA
  • Iz medija
  • Međunarodna suradnja
  • mikrokvalifikacije
  • Natječaj
  • Novosti
  • Promocije
  • Studenti – PAR
  • Studenti – vanjske
  • Studentski zbor
  • Uncategorized @hr
  • Vijesti
  • Žene bez PARdona

paruniversitycollege

paruniversitycollege
[2023 EFMD Conference for Deans and Directors Gene [2023 EFMD Conference for Deans and Directors General]

Naša dekanica doc.dr.sc. Gordana Nikolić prisustvovala je Konferenciji dekana i direktora poslovnih škola koja se održala 30. i 31. siječnja u Madridu. 👥

Na ovom dvodnevnom događaju dekani i direktori imali su priliku kao zajednica pogledati što je sljedeće za poslovno obrazovanje, a osim opsežnih mogućnosti umrežavanja program konferencije je osmišljen kako bi pružio neposrednu vrijednost i praktične zaključke za vodeću ulogu dekana i direktora. 🎓
Nova godina- nove gastronomske pustolovine! Na p Nova godina- nove gastronomske pustolovine! 

Na prvoj stručnoj praksi u 2023. godini u sklopu kolegija Gastronomija 2, PAR-ovci su pripremali mediteranske specijalitete na moderan način. 🥗

Uz mentorstvo predavača Zorana Delića i gostujućeg predavača Dragana Viškovića, člana kuharskog saveza i šefa kuhinje u restoranu Domino u Dramlju pripremili su zanimljiva i ukusna jela koja su na kraju i degustirali. 👨‍🍳 

#wherecreativitymeetsknowledga
Svim našim studentima, nastavnicima, suradnicima, Svim našim studentima, nastavnicima, suradnicima, PARtnerima i prijateljima zahvaljujemo na povjerenju te upućujemo najljepše želje povodom predstojećih blagdana. 🎄✨
[Žene bez PARdona] Održana još jedna konferenc [Žene bez PARdona]

Održana još jedna konferencija Žene bez PARdona s krovnom temom Žene u svijetu rada i obrazovanja – diversity and inclusion. 🌹

Tijekom panela najviše se razgovaralo o ženama u obrazovnom sustavu - kako ih osnažujemo i potičemo na razvoj, te koji su izazovi s kojima se susreću i kako se s njima suočavaju žene poduzetnice. 👩‍🏫

U razgovoru jedan na jedan @marijamazar , glavna urednica portala @stilueta ugostila je Irenu Weber, glavnu direktoricu Hrvatske udruge poslodavaca te ujedno i dobitnicu ovogodišnje nagrade PARdonna. 🗣 

Program je upotpunila glazbena izvedba Viktora Čandrlića Jajaša, učenika Prve sušačke hrvatske gimnazije i Glazbene škole Ivana Matetića Ronjgova. 🎙

Kako smo se proveli možete pogledati u galeriji službenih fotografija by @ivormazar

Konferencija je sufinancirana sredstvima Turističke zajednice Grada Rijeke.
Svečana promocija 11. generacije prvostupnika i 1 Svečana promocija 11. generacije prvostupnika i 1. generacije diplomanata Visoke poslovne škole PAR 💙
[Sajam karijera] Ovog tjedna naš promo tim sudje [Sajam karijera]

Ovog tjedna naš promo tim sudjelovao je na Sajmu karijera u turizmu u Opatiji kako bi predstavili sve programe Visoke poslovne škole PAR. Osim studijskih smjerova i cjeloživotnog obrazovanja, naši profesori i studenti su također usvojili nova znanja na edukativnim radionicama. 📣🎓
[PPK 2022] Prošlog tjedna na PAR-u održao se na [PPK 2022]

Prošlog tjedna na PAR-u održao se naš tradicionalni PAR Poduzetnički kamp. 🇪🇺

Tema ovogodišnjeg PPK bila je održivi razvoj, a PARovci su kao zadatak dobili razradu ideja za koncept razvoja održivog turizma u Turističkom naselju Mrkopalj koje su također i posjetili. 🌱♻️
Kroz cijeli tjedan studenti su aktivno razvijali ideje i kroz praksu učili o važnosti timskog rada.

Po mišljenju stručnog žirija najbolje razrađenu ideju imao je tim pod nazivom: “ICN Group” i ovim putem im čestitamo! 👏💙
#wherecreativitymeetsknowledge #PARUniversity #PARpoduzetnickikamp #PPK2022
Čestitamo svim polaznicima naših programa cjeloživotnog obrazovanja! 🥳

Dekanica doc.dr.sc. Gordana Nikolić i Dominik Patafta, mag.oec., čestitali su im na uspješnom završetku programa i uz mali znak pažnje poželjeli im sreću u daljnjem usavršavanju. 💙

📣Već smo krenuli s programima kroz HZZ sustav vaučera za besplatno obrazovanje, više info na ➡️ https://par.hr/vauceri/
Load More... Follow on Instagram

Prijavi se na naš newsletter!

Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Visokoj poslovnoj školi PAR.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Visoke poslovne škole PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.

Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr

Facebook Instagram Linkedin Youtube
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
Menu
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
KONTAKT
  • info@par.hr
  • +385 (0)51 327-037,
    +385 (0)51 327-322
  • Trg Riječke rezolucije 4,
    51000 Rijeka, Hrvatska

Copyright © 2021 PAR | Impressum

Sustav kvalitete | Pravo na pristup informacijama | Pravila privatnosti | Statut i pravilnici 

Ured za znanost

  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
Menu
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost

Ured za studente

  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije
Menu
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije

Upisi

  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
Menu
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor

PAR

  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
Menu
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
Menu
  • Studij
    • Poslovno upravljanje
    • Upravljanje u sportu
    • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
    • Upravljanje financijama
Menu
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Vaučeri
    • Web programiranje
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije društveno odgovorno poslovanje
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Turistički vodič
Menu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
Menu
  • Ured za znanost
    • Kolegij
    • Predavači
    • Knjižnica
    • Izdavačka djelatnost
Menu
  • International
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
Menu
  • Ured za studente
    • Sportska akademija
    • Centar za karijere
    • Studentski poduzetnički inkubator
    • Humanitarne akcije
Menu
  • Vaučeri
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Web programiranje
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Društveno odgovorno poslovanje
Menu
  • PAR
    • Organizacijska struktura
    • O nama
    • Društveno odgovorno poslovanje
    • Konzultantske usluge
    • EU fondovi
    • Sustav kvalitete
    • Statut i pravilnici
  • EnglishEnglish
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI

Poslovno upravljanje

Management u gastronomiji i restoraterstvu

DIPLOMSKI

Financijski management

Management malih i srednjih poduzeća

Sportski management
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
INTERNATIONAL

Dolazne mobilnosti studenata

Dolazne mobilnosti osoblja

Odlazne mobilnosti studenata

Odlazne mobilnosti osoblja

Erasmus+ projekti

Kratki programi

Međunarodna stručna praksa

Bitni dokumenti

EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
VAUČERI
 
Svi programi
 
Turistički vodiči
 
Voditelj izrade i provedbe EU projekata
 
Voditelja poslova u turističkoj agenciji
 
 
 
 
 
 
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
logo PAR
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI
  • Poslovno upravljanje
  • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
DIPLOMSKI
  • Upravljanje financijama
  • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
  • Upravljanje u sportu
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
INTERNATIONAL
  • Ured za međunarodnu suradnju
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
  • VAUČERI
  • Svi programi
  • Turistički vodiči
  • Voditelj izrade i provedbe EU projekata
    Voditelja poslova u turističkoj agenciji
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete