Preskoči na sadržaj
Facebook Instagram Youtube Linkedin
Vaučeri za besplatno obrazovanje
Search
Close
Hrvatski
logo PAR
  • Naslovna
  • Studij
    • Prijediplomski studij
      • Poslovno upravljanje
      • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Stručni diplomski studij – Poslovno upravljanje
      • Smjer Upravljanje financijama
      • Smjer Upravljanje malim i srednjim poduzećima
      • Smjer Upravljanje u sportu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
  • International
    • Dolazne mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Erasmus+ natječaji
    • Međunarodna stručna praksa
    • Bitni dokumenti
    • Kratki programi
    • Međunarodni projekti
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Usavršavanje i osposobljavanje
      • Menadžer u sportskoj organizaciji
      • Administrator u sportskoj organizaciji
      • Instruktor pilatesa i joge
      • Mikrokvalifikacije u visokom obrazovanju
    • Programi Turizam i ugostiteljstvo
      • Turistički vodič
    • Mini MBA
      • Mini MBA zdravstveni turizam
    • Vaučeri
  • Eventi
    • PILC konferencija
    • PAR Poduzetnički kamp
    • Gradina znanja
    • Žene bez PARdona
  • Vaučeri
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Web programiranje
    • Društveno odgovorno poslovanje
Menu
  • Naslovna
  • Studij
    • Prijediplomski studij
      • Poslovno upravljanje
      • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Stručni diplomski studij – Poslovno upravljanje
      • Smjer Upravljanje financijama
      • Smjer Upravljanje malim i srednjim poduzećima
      • Smjer Upravljanje u sportu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
  • International
    • Dolazne mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Erasmus+ natječaji
    • Međunarodna stručna praksa
    • Bitni dokumenti
    • Kratki programi
    • Međunarodni projekti
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Usavršavanje i osposobljavanje
      • Menadžer u sportskoj organizaciji
      • Administrator u sportskoj organizaciji
      • Instruktor pilatesa i joge
      • Mikrokvalifikacije u visokom obrazovanju
    • Programi Turizam i ugostiteljstvo
      • Turistički vodič
    • Mini MBA
      • Mini MBA zdravstveni turizam
    • Vaučeri
  • Eventi
    • PILC konferencija
    • PAR Poduzetnički kamp
    • Gradina znanja
    • Žene bez PARdona
  • Vaučeri
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Web programiranje
    • Društveno odgovorno poslovanje
logo PAR

Natječaj za stručnu praksu u sklopu projekta Erasmus +

  • 20 listopada, 2017
  • PAR

U nastavku donosimo potpuni tekst natječaja za staž studenata (stručnu praksu). Visoka poslovna škola PAR, kao dio Konzorcija u navedenom projektu ima pravo dodijeliti stipendije za 2 studenta Visoke poslovne škole PAR. Rok za prijavu natječaja je 3. studeni 2017. godine.

Dokumenti:

  • Poziv za studente_Sveučilišta za EU projekte_CRO
  • Izjava studenata_Sveučilišta za EU projekte_CRO
  • FAQ_Sveučilišta za EU projekte_CRO

Europska Sveučilišta za EU projekte

Hrvatska

Projekt financiran kao dio projekta mobilnosti za staž studenata sa višom naobrazbom – KA1 Erasmus+ 2017

 

 

Članak 1. Predmet

 

Ovaj oglas je objavljen kako bi se dodijelilo 16 stipendija, u skladu s projektom ”Hrvatska Sveučilišta za EU projekte” br. 2017-1-HR01-KA103-035028, Erasmus+ KA1 mobilnosti višeg obrazovanja za staž.

 

Očekivani rezultati učenja za polaznike su razvoj profesionalnih vještina korisnih u istraživanju mogućnosti EU financiranja; pisanje i podnošenje prijedloga projekta adresiranih za Europsku uniju; upravljanje i implementacija odobrenih projekata.

Studenti polaznici sa Sveučilišta u  Konzorciju mogu biti upisani u bilo kojem području učenja: dizajn i upravljanje europskim projektima privlači stručnjake iz raznih polja, npr. iz informacijskih tehnologija, komunikacija i medija, ekonomije i poslovnih djelatnosti, administracije, marketinga, međunarodnih odnosa, EU prava, znanstvenog istraživanja, društvenog istraživanja, ljudskih prava, prevađanja, itd.

 

Voditelj Konzorcija je Informo. Fakulteti u Konzorciju su:

Visoka poslovna škola PAR,

Libertas Međunarodno Sveučilište;

Veleučilište u Požegi;

Veleučilište u Šibeniku;

Veleučilište Baltazar Zaprešić;

Veleučilište Vern;

Sveučilište Pula;

Zagrebačka škola ekonomije i menadžmenta.

Posredničke organizacije su:

EuGen – European Generation;

European Projects Association – EPA.

 

Članak. 2 Studenti koji ispunjavaju uvjete

 

Svi studenti upisani na Sveučilištima Konzorcija navedeni u 1. članku, neovisno na kojem stupnju obrazovanja se nalaze, te u bilo kojem ciklusu studija (prvostupnik, prvi i drugi nivo magisterija, doktorat) mogu biti nagrađeni stipendijom ponuđenoj u obavijesti.

Studeni moraju ispunjavati sljedeće uvjete:

  • Da nisu dobili Erasmus+ stipendije duže od 10 mjeseci u istom ciklusu studija, ukljućujući mobilnosti ”bez stipendije”;
  • Da ne dobivaju nikakve stipendije od EU tokom mobilnosti;
  • Da posjeduju najmanje B1 stupanj engleskog jezika. Organizacije primatelji mogu tražiti dodatne jezične sposobnosti

Nedavno diplomirani, nedavno magistrirani i polaznici sa novim doktoratom mogu biti nagrađeni sa stipendijom samo ako su upisani na fakultet i nisu završili studije u trentuku objavljivanja ove objave. Moraju odraditi staž u inozemstvu u roku od jedne godine nakon dobivanja diplome.

 

Članak 3. Organizacije primatelji koji ispunjavaju uvjete

Organizacija primatelj može biti bilo koja javna ili privatna organizacija  aktivna u tržištu rada, na primjer:

  • javno ili privatno, malo, srednje, ili veliko poduzeće (uključujući društvena poduzeća)
  • javno tijelo na lokalnoj, regionalnoj ili državnoj razini;
  • društveni suradnik ili drugi predstavnik radnog života, uključujući gospodarske komore, stučne ili profesionalne udruge i sindikati;
  • institut za istraživanje ili fundacija;
  • škola/institut/centar za edukaciju (na bilo kojoj razini, od predškolske do iznad srednjoškolske naobrazbe, uključujući strukovno i odraslo obrazovanje);
  • neprofitna organizacija, udruga, NGO;
  • tijelo koje pruža usmjeravanje u karijeri, stručno savjetovanje i službe za informacije
  • Visoka učilišta programskih zemalja nagrađena sa certifikatom „ECHE“ (certifikat za sudjelovanje u Erasmus+ projektu).

 

Organizacije primatelji moraju biti situirane u jednoj od država Erasmus + programa (Eu ili van EU). Kako bi poštivali Erasmus + načelo trans državljanstva staža, stažisti ne mogu odraditi staž u istoj državi iz koje je njihov fakultet.

  • EU države: Austrija, Belgija, Bugarska, Hrvatska, Cipar, Češka Republika, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Njemačka, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Malta, Nizozemska, Poljska, Portugal, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švedska, Ujedinjeno Kraljevstvo
  • Države izvan EU: Island, Lihtenštajn, Norveška, Makedonija, Turska.

 

Sljedeće vrste organizacija nisu podbne kao Organizacije priematelji za studentski staž:

  • EU institucije i ostala tijela EU uključujući specijalizirane udruge ( lista dostupna na ec.europa.eu/institutions/index_en.htm);
  • Organizacije koje upravljaju EU programima poput državnih agencija (kako bi se izbjegao sukob interesa te/ili duplo financiranje)

 

Organizacije primatelj moraju biti službeno registrirane u državi mobilnosti.

 

 

 

 

 

 

Članak. 4 Financiranje i plaćanje

 

Iznos Erasmus+ stipendije za staž ovisi o odredišnoj državi:

 

Grupa 1: Austrija, Danska, Finska, Francuska, Irska, Italija, Lihtenštajn, Norveška, Švedska, Velika Britanija

 

460 eura
Grupa 2: Belgija, Cipar, Češka Republika, Njemačka, Grčka, Island, Luksemburg, Nizozemska, Portugal, Slovenija, Španjolska, Turska

 

410 eura
Grupa 3: Bugarska, Estonija, Mađarska, Latvija, Litva, Malta, Poljska, Rumunjska, Slovačka, Makedonija 360 eura

 

 

Puni iznos stipendije će se izračunati će se na temelju predviđenog razdoblja za staž, kako je utvrđeno u Sporazumu o učenju.

Samo stipendije za staž koji je trajao pun mjesec i 0 dodatnih dana su priznati.

Stipendija će biti uplaćena koristeći bankovne podatke upisane od kandidata tokom online registracije.

Način uplate stipendije je isključivo bankovnim transferom na računu registriranom na ime kandidata.

Uplata stipendije će biti izvršena u dvije tranše. Prvih 80% punog iznosa će biti dodijeljen nakon primanja Sporazuma o učenju, Sporazuma o stipendiji i svih aneksa potpisanih od svih stranaka, te nakon primitka elektroničke kopije Pisma o dolasku potpisanog od predstavnika Organizacije primatelja.

Polaznik će dobiti iznos u roku od 45 dana od primitka kompletne završne dokumentacije, online podnošenja EU Ankete i EuGen ankete o ‘’Sveučilišta EU projekte’’, te ispunjenja online jezične pripreme, uključujući i završnu provjeru.

U svakom slučaju, priznanje iznosa i kredita će ovisiti o ispunjenju uvjeta sadrženih u objavi, a posebno o sljedećim uvjetima:

  • Staž se ne smije prekinuti tokom prva dva mjeseca osim zbog potvrđenog slučaja djelovanja više sile (npr. nepredvidiva i izvanredna situacija izvan polaznikove kontrole koja se ne može pripisati kao greška ili nemar polaznika, poput prirodnih nepogoda);
  • Nikakva diploma/magisterij/doktorat se ne smije primiti tijekom trajanja staža;
  • Netom diplomirani (uključujući i magistre i doktore) polaznici se neće upisati na nikakve nove kolegije prije završetka staža;
  • Stažisti u mobilnosti sa statusom studenta mora ostati aktivan na svome Sveučilištu tijekom cijelog perioda staža. Ako je to potrebno, student će se upisati u sljedeću akademsku godinu.

 

 

 

 

Članak 5. Prijava

Proces prijave je podijeljen na dva koraka: faza registracije i faza spajanja.

Registracija utvrđuje da li podnositelj ispunjava sve uvjete.

Ova faza je otvorena od 9. listopada do 3. studenog 2017. godine.

Prijave su isključivo prihvaćene prijavom na portalu xxx. Kandidati će ispuniti e-formular i priložiti svu potrebnu dokumentaciju.
Sljedeći dokumenti moraju biti priloženi uz formular:

  • Životopis na engleskom jeziku;
  • Izjava studenta (Aneks A);
  • Dokumenti koji potvrđuju jezične sposobnosti (certifikat izdan od neke jezične škole te/ili potvrda o prolasku jezičnog ispita ili video životopis;
  • Osobna izjava ne engleskom jeziku.

Podnositelji prijave koji prođu kroz fazu registracije će dobiti pristup bazi podataka svih Organizacija primatelja na EuGen Platformi, kako bi našli prikladnu Organizaciju primatelja.

Faza usklađivanja je otvorena između 6. studenog i 1. prosinca 2017. godine.

Tijekom ove faze podnositelji prijave će pronaći pogodnu Organizaciju primatelja i spojiti se s njome na Platformi:

  • Pismo o dostpunosti potpisano od strane pravnog zastupnika ili druge kontakt osobe Organizacije primatelja i kandidata (Annex C)

Uz EuGenovu bazu podataka sa Organizacijama primateljima, podnositelji prijave su slobodni da pronađu Organizaciju primateljA putem baze podataka Sveučilišta ili neovisnom potragom. Podnositelji kojima nije potreban pristup EuGenovoj bazi podataka će preskočiti krajni rok za registraciju i uploadati svu potrebnu dokumentaciju (uključujući Pismo o dostupnosti)  na Platformu prije 1. prosinca 2017. godine.

 

Za pristup Platformi posjetite http://www.eu-gen.org/universities-for-eu-projects/

 

Članak 6. Izbor

 

Cilj postupka odabira jest identifikacija najpodbnijih kandidata za mobilnost putem ocjenjivanja sljedećih pokazatelja:

  1. Vrsta naobrazbe, treninga i mogućih stručnih iskustva dosljednim sa očekivanim rezultatima učenja (vidi članak 1.);
  2. Vrsta naobrazbe, treninga i mogućih stučnih iskustva dosljednim sa područjem djelatnosti Organizacije primatelja;
  3. Dokazano znanje traženog jezika.

 

Izbor će biti osnovan na sljedećim faktorima:

  • Životopis i osobna izjava (max 10 bodova);
  • Ciljevi treninga i zadataka opisanim u Pismu o prihvaćanju (max 10 bodova);
  • Dokaz o jezičnim sposobnostima (max 10 bodova).

Izborni odbor se sastoji od jednog stručnjaka u Međunarodnim projektima mobilnosti u Udruzi Informo, jednog stručnjaka u predlaganju EU financiranih projekata iz EuGen-a, te jednog stručnjaka u upravljanju EU financiranim projektima iz EPA-e. Odbor će odrediti kojim će kandidatima biti dodijeljena stipendija, te će njihova odluka biti neosporiva.

Kandidati koji su primili minimalnu ocjenu od 18/30 smatraju se mogućim kandidatima za dodjeljivanje stipendije.

Polaznici će biti obavješteni o rezultatima, te će rezultati biti objavljeni na internet stranici projekta, te na internet stranicama Sveučilišta u Konzorciju.

 

Članak 7. Vrijeme i  trajanje

 

Faza registracije: od 9. listopada do 3. studenog 2017. godine.

Faza spajanja sa Organizacijom primatelja: od 6. studenog do 1. prosinca 2017. godine.

Staž: od 2. siječnja do 31. prosinca 2018. godine.

Trajanje staža: minimalno 2 puna uzastopna mjeseca, do maksimalno 4 mjeseca.

Tijekom staža, polaznici se mogu prijaviti za produljenje na kraju perioda mobilnosti. Produljenje će biti odobreno ovisno o preostalim sredstvima za namijenjenim za stipendije.

 

Članak 8. Jezična potpora i priprema za staž

 

Polaznici će pratiti online jezični tečaj pripremljen od Europske Komisije putem OLS-a (Online Linguistic Support). Prije staža odabrani polaznici će dobiti akreditaciju za prijavu na OLS, kako bi odradili početni ispit i pratili tečaj na njihovom nivou. Na kraju mobilnosti, studenti će dokazati svoje stečene jezične vještine putem evaluacijskog ispita. Jezik koji je potreban učiti isti je onaj koji je označen kao ”radni jezik” sa strane Organizacije primateljA. Izvršavanje tečaja na svim stupnjevima je potrebna kako bi se primio posljednji dio stipendije.

Konzorcij je pripremio dva početna modula, jedan za stjecanje tehničkih i stručnih vještina, te jedan za orijentaciju na život i rad u Europi.

 

Članak 9. Podrška

 

EUGEN PLATFORM Guidelines

FAQ

Facebook live chat/Project Facebook page

Email: info@informo.hr

Telephone number: +385 98 172 6465

Podijeli ovu objavu:

Search
POSLJEDNJE NOVOSTI
  • Coca-Colina podrška mladima Hrvatska poziva studente PAR-a na besplatne online edukativne programe 2. lipnja, 2023
  • Svjetski dan borbe protiv poremećaja hranjenja 1. lipnja, 2023
  • JAVNI POZIV ZA KORIŠTENJE USLUGA JURK EDIH-A 24. svibnja, 2023
  • Putem mjera za samozapošljavanje do vlastitog poslovanja 23. svibnja, 2023
  • Obavijest studentima – tehnički problemi s pristupom moodle platformi (23.05.2023) 23. svibnja, 2023
KATEGORIJE
  • ActivU
  • AUDID
  • Blog
  • Centar za karijere
  • CPMES
  • ERASMUS
  • EU Fondovi
  • Gostujuće predavanje
  • HUBBAZIA
  • Iz medija
  • Međunarodna suradnja
  • mikrokvalifikacije
  • Natječaj
  • Novosti
  • Podrška
  • Promocije
  • Studenti – PAR
  • Studenti – vanjske
  • Studentski zbor
  • Uncategorized @hr
  • Vijesti
  • Žene bez PARdona

veleuciliste_par

veleuciliste_par
[Baltazar na Trgu] Prvi Baltazar na Trgu u organi [Baltazar na Trgu]

Prvi Baltazar na Trgu u organizaciji PAR-ovaca i Zajednice sportova Primorsko-goranske županije u jednoj je manifestaciji spojio znanost, obrazovanje I sport te okupio više od 300-tinjak djece iz Primorsko-goranske I Krapinsko-zagorske županije. U programu su sudjelovala djeca osnovnih škola, izlagači I gosti. 🧪🎓⚽️

STEM radionice, popularno-znanstvene teme, interaktivni pokusi i zanimljive prezentacije naš Trg Riječke rezolucije pretvorile su u laboratorij profesora Baltazara. 🧬🔬

Osim STEM radionica Baltazar je ponudio i razne sportske aktivnosti. Zajednica sportova PGŽ održala je niz sportskih radionica i predstavila 6 sportova. 🎾♟

Na Baltazaru nitko nije ostao gladan, za to se pobrinula ekipa naših gastro PAR-ovaca pod vodstvom voditelja Zorana Delića, koji su za sve sudionike i posjetitelje pripremili odličnu paštu s tunjevinom. 🍝

Prvi dan Baltazara na Trgu zaključen je koncertom kojeg je održao naš brucoš - Damir Kedžo. 🎙

Hvala svima koji su sudjelovali na našem prvom Baltazaru na Trgu, vidimo se i iduće godine! 💙
Za sve naše izlagače i sudionike pripremili smo Za sve naše izlagače i sudionike pripremili smo kratki video koji vam pokazuje put do Baltazar Trga! 🚙
[PAR gastro studenti kuhaju na jedrilicama!] Št [PAR gastro studenti kuhaju na jedrilicama!]
 
Što sve mora imati brodska kuhinja i koje tajne skriva, studenti su doznali pripremajući jela zajedno sa svojim profesorom Zoranom Delićem, voditeljem programa Gastro akademije Veleučilišta PAR na KIGO Yachting jedrilici. ⛵️

Isplovili su iz riječke luke i krenuli put Cresa. Pripremljeno je nekoliko jednostavnih ali kvalitetnih jela mediteranske kuhinje spravljenih od visokokvalitetnih namirnica našega kraja, riba, dagnji i sezonskog voća i povrća. Naravno sve prilagođeno uvjetima brodske kuhinje. 🥗🫒

Tko ima uzbudljiviju terensku nastavu od naših PAR-ovaca? 👩‍🏫
[Primorsko-goranska županija obilježila 30 godin [Primorsko-goranska županija obilježila 30 godina od osnutka]

Naša dekanica doc. dr. sc. Gordana Nikolić prisustvovala je svečanom obilježavanju Dana Primorsko-goranske županije u Kristalnoj dvorani opatijskog Hotela Kvarner. 🤝

Put Županije posljednjih je 30 godina bio izrazito dinamičan, a napravljeni su i značajni pomaci. U tom je vremenu i naša država doživjela velike društveno- ekonomske, demografske i gospodarske iskorake! 📈✅

Čestitamo našoj PGŽ na velikih 30, te nastavljamo graditi odlične odnose i njegovati suradnju budući da je i Veleučilište PAR dio tog zamašnjaka koji doprinosi uspjehu, razvoju i promociji naše Županije! 👏🥳
[PILC 2023] Održali smo našu 12. međunarodnu z [PILC 2023]

Održali smo našu 12. međunarodnu znanstveno – stručnu konferenciju PILC ovog vikenda u opatijskom hotelu Milenij.

Razgovarali smo o ekonomskim i digitalnim izazovima leadershipa IR4.0, o društvenim, obrazovnim i tržišnim očekivanjima od generacije Alpha te poduzetničkim idejama naših polaznika Hubbazie. 🗣

Održali smo studentske radionice i debate ali i nezaboravni After/Alumni PARty u Nautica Restaurant na Kantridi. 🥳

Zahvaljujemo svima koji su bili dio ovogodišnjeg PILC-a, vidimo se i sljedeće godine! 💙
Studenti gastronomije i restoraterstva posjetili s Studenti gastronomije i restoraterstva posjetili su restoran Melek koji se nalazi u sklopu Islamskog centra u Rijeci gdje su se upoznali sa svim običajima i pravilima uzgoja, nabave i pripreme hrane prema Halalu. 🍲

Osim vrlo zanimljivog i poučnog predavanja učili su o pripremi poznatih jela kao što su čorbe, dolme, odlični deserti, ali i o pripremi i posluživanju Turske kave. ☕️

Zahvaljujemo se gđi. Alvini Maričić, njezinom suprugu i cijelom timu restorana koji su nas ugostili i naučili nešto novo. 😊

🔔 Za kraj mala ekskluziva ➡️ u centru Rijeke (ex Ćakula) otvorit će još jedan restoran s istom ponudom početkom lipnja pa će biti još bliži svima koji vole odličnu domaću hranu. 🔔
Odbrojavamo sitno do PILC-a! 🕙 📅31. ožujka Odbrojavamo sitno do PILC-a! 🕙

📅31. ožujka i 01. travnja 2023.
📍Hotel Milenij, Opatija
🔗Prijave na linku: https://www.par-conference.com/REGISTRATION-ALL/
🔔PAR dodjeljuje stipendije za Sail&Learn 2023🔔

✅ Student/ica si na Veleučilištu PAR, a ujedno i poduzetnik/ca? 
✅ Želiš naučiti više o Industriji 4.0 i IoT dok upoznaješ ljepote južnog Jadrana?

📩 Prijavi se na BOOT-CAMP „Sail&Learn – Green & Sustainable Entrepreneurship“ koji će se održati od 15.7. do 22.7.2023. i osvoji stipendiju u vrijednosti od 1.500,00 EUR! 
 
📥Prijave su otvorene do 20.3.2023. na ➡️ https://par.hr/2023/03/10/par-nudi-stipendije-za-boot-camp-sail-and-learn/

Požuri jer mjesta su ograničena ❗️

#edih #ai&gaming #industry4.0. #IIoT
Load More... Follow on Instagram

Prijavi se na naš newsletter!

Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Veleučilištu PAR.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Veleučilište PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.

Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr

Facebook Instagram Linkedin Youtube
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
Menu
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
KONTAKT
  • info@par.hr
  • +385 (0)51 327-037,
    +385 (0)51 327-322
  • Trg Riječke rezolucije 4,
    51000 Rijeka, Hrvatska

Copyright © 2021 PAR | Impressum

Sustav kvalitete | Pravo na pristup informacijama | Pravila privatnosti | Statut i pravilnici 

Ured za znanost

  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
Menu
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost

Ured za studente

  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije
Menu
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije

Upisi

  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
Menu
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor

PAR

  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
Menu
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
Menu
  • Studij
    • Poslovno upravljanje
    • Upravljanje u sportu
    • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
    • Upravljanje financijama
Menu
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Vaučeri
    • Web programiranje
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije društveno odgovorno poslovanje
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Turistički vodič
Menu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
Menu
  • Ured za znanost
    • Kolegij
    • Predavači
    • Knjižnica
    • Izdavačka djelatnost
Menu
  • International
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
Menu
  • Ured za studente
    • Sportska akademija
    • Centar za karijere
    • Studentski poduzetnički inkubator
    • Humanitarne akcije
Menu
  • Vaučeri
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Web programiranje
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Društveno odgovorno poslovanje
Menu
  • PAR
    • Organizacijska struktura
    • O nama
    • Društveno odgovorno poslovanje
    • Konzultantske usluge
    • EU fondovi
    • Sustav kvalitete
    • Statut i pravilnici
  • EnglishEnglish
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI

Poslovno upravljanje

Management u gastronomiji i restoraterstvu

DIPLOMSKI

Financijski management

Management malih i srednjih poduzeća

Sportski management
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
INTERNATIONAL

Dolazne mobilnosti studenata

Dolazne mobilnosti osoblja

Odlazne mobilnosti studenata

Odlazne mobilnosti osoblja

Erasmus+ projekti

Kratki programi

Međunarodna stručna praksa

Bitni dokumenti

EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
VAUČERI
 
Svi programi
 
Turistički vodiči
 
Voditelj izrade i provedbe EU projekata
 
Voditelja poslova u turističkoj agenciji
 
 
 
 
 
 
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
logo PAR
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI
  • Poslovno upravljanje
  • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
DIPLOMSKI
  • Upravljanje financijama
  • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
  • Upravljanje u sportu
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
INTERNATIONAL
  • Ured za međunarodnu suradnju
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
  • VAUČERI
  • Svi programi
  • Turistički vodiči
  • Voditelj izrade i provedbe EU projekata
    Voditelja poslova u turističkoj agenciji
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete