[vc_row][vc_column][vc_column_text]Bez obzira jeste li mlada osoba koja tek ulazi u svijet rada ili stručnjak u svom području, uvijek je važno educirati se i samim time napredovati. Cjeloživotno obrazovanje sve više dobiva na važnosti. Svijet se mijenja strelovitom brzinom – razvijaju se nove tehnologije, tržište doživljava svakodnevne promjene, a svaka osoba nailazi na nove izazove u radu. Stalnim educiranjem možete držati tempo sa zahtjevima modernog poslovnog svijeta.
Ulaganje u osobni profesionalni razvoj:
- Interna komunikacija
- Prodajna komunikacija
- Komunikacija na društvenim mrežama
- Kreativno ugostiteljstvo
- 3 D tehnologija
Visoka poslovna škola PAR uvijek nastoji dati svima u svojoj lokalnoj zajednici mogućnost za razvoj i napredovanje. PAR prati trendove u cjeloživotnom obrazovanju te omogućava napredovanje u najtraženijim područjima.
U posljednjih 10 godina svoj boom doživjela je struka odnosa s javnošću. Mnoge tvrtke izvrsno komuniciraju sa svojim ciljnim javnostima, ali često zaboravljaju da je i interna javnost jedna od njih. Interna komunikacija jedna je od najvećih zapreka u poslovanju velikih tvrtki. „Informirani i zadovoljni zaposlenici mogu biti najbolja reklama tvrtke,“ ističe Ermina Duraj, voditeljica radionice te Službe za odnose s javnošću i protokol Primorsko-goranske županije. Ermina Duraj je i dobitnica nagrade PRO PR Awards za predani rad u odnosima s javnošću, a kao vrhunska stručnjakinja iz područja komunikacije, naučit će vas pravilnoj organizaciji posla, dobroj internoj komunikaciji i trikovima za smanjivanje stresa.
Poslovna komunikacija se sve više širi i na društvene mreže. Komunikacija na društvenim mrežama nudi mogućnost feedbacka što može pomoći tvrtkama prilagoditi poslovanje. Od jednostavnog alata osmišljenog u studentskoj sobi Sveučilišta Harvard, Facebook je postao moćna mreža koja je unaprijedila samobrendiranje, promoviranje proizvoda i usluga i pojednostavila globalnu komunikaciju. „Upoznajte metode i tehnike suvremene poslovne promidžbe temeljene na izravnoj i personaliziranoj komunikaciji putem društvenih mreža na radionici Facebook kao komunikacijski alat“, kaže Emira Brkić, strateška direktorica Libre, full service agencije za marketing i komunikaciju.
Primjena komunikacijskih vještina u prodajnom procesu ključna je za uspješnu prodaju, s čime se slaže i Dunja Pavešić, vlasnica i kreativna direktorica agencije Libra, koja će vas naučiti pravilima moderne prodaje, stilovima i načinima, poslovnoj komunikaciji te izboru tehnika u online okruženju na radionici „Vještine prodajne komunikacije“
Komunikacija je, osim osnova ugostiteljske struke i poslužnih procesa, vrlo važan segment i u ugostiteljstvu. Ako ste početnik koji želi naučiti tajne zanata ili iskusan ugostitelj koji nastoji unaprijediti svoju uslugu, radionica na temu kreativnog ugostiteljstva pravi je izbor za vas. Kako postati nov i kreativan poduzetnik u ugostiteljstvu otkrit će vam vrhunski ugostiteljski stručnjak Damjan Miletić.
Ako vas zanima moderna tehnologija, prvi u društvu znate specifikacije najnovijeg mobilnog telefona ili računala na tržištu, onda vam svakako preporučamo 3 D akademiju STEM vještina. Sven Maričić, znanstvenik i pionir 3 D tehnologije u Hrvatskoj te dobitnik državne nagrade za znanost 2017. godine u suradnji Znanstveno-tehnološkog instituta VISIO Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli te Centra za cjeloživotno obrazovanje Visoke poslovne škole PAR pokreće radionicu na kojoj će polaznici moći savladati osnove 3 D modeliranja, rada s robotskim rukama, 3 D skeniranja te 3 D tiska.
Raspored edukacija te sve dodatne informacije možete pronaći na akademija.par.hr [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]