Kaže se u životu da svaka neprilika stvara priliku, odnosno kako bi naši stari znali reći, nije svako zlo za zlo.
Svjedočimo krizi kakvu čovječanstvo u posljednjih stotinu godina nije doživjelo. Svatko je kao pojedinac suočen s mnogim pitanjima, imamo mnogo vremena za preispitati sebe, svoje odluke, ali istovremeno i svoje poslovne odluke. U vremenu smo kad je neizvjesnost prisutna svuda oko nas, ne znamo što nam nosi sutra, a iz svega trebamo izaći što jači jer kao što vidimo čak i čvrsti, stabilni sustavi i zdrave tvrtke primorane su završiti svoja poglavlja u knjizi zvanoj 2020. Sve što smo dugo godina gradili, imidž koji smo iz dana u dan poboljšavali, sve to nestaje u ovoj trenutno borbi protiv “nevidljivog” neprijatelja.
Visoka poslovna škola PAR svojim dugogodišnjim djelovanjem dokazala je da je često bila prva u mnogo toga pa smo tako i jedan od prvih privatnih fakulteta u ovoj regiji, ali svakako prvi i dalje jedini privatni fakultet u Primorsko-goranskoj županiji i gradu Rijeci. To što smo prvi dokaz je da uvijek razmišljamo korak ispred drugih i da smo u nemogućim uvjetima uvijek dokazivali da je moguće. Upravo stoga, ova novonastala situacija opet se pokazala za nas kao nova prilika. Uspjeli smo cijelu nastavu prebaciti na online platformu, naša se interna komunikacija pokazala još boljom i produktivnijom u ovom online “oblaku”, a koliko dobro krizno komuniciramo i koliko ovakav nov način funkcioniranja uopće nije ostavio posljedice na naše studente svjedoči gotovo potpuni odaziv naših studenata na naša “nova” predavanja.
Stoga poučeni vlastitim primjerom i vlastitom kriznom komunikacijom, odlučili smo svoje znanje podijeliti s Vama. Naporno radeći zadnjih dana, naš dugogodišnji program za voditelja odnosa s javnošću prilagodili smo novoj situaciji stavljajući naglasak na krizno komuniciranje za koje smatramo da je od presudne važnosti trenutno. Ukoliko Vas zanima kako krizno komunicirati i kako stvoriti odnose s javnošću s kojom Vi usko surađujete, kliknite na link i saznajte sve detalje o našem programu Voditelj odnosa s javnošću. I svakako se sjetite riječi jednog od najbogatijih ljudi 20. i 21. stoljeća, Billa Gatesa i njegove poznate izjave da bi zadnji svoj dolar potrošio na odnose s javnošću. Zašto ne poslušati uspješnije od sebe?!