[av_image src=’https://par.hr/wp-content/uploads/2021/09/hubbazia-drugi-ciklus.jpg’ attachment=’18492′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-p80kyg’ admin_preview_bg=”][/av_image]
Grad Opatija poziva zainteresirane da prijave svoje turističke ideje u sklopu projekta HUBBAZIA – Centra za inovacije u turizmu, Opatija.
Grad Opatija ovim putem poziva zainteresirane da se prijave na program inkubacije poduzetničkih ideja u turizmu koji se provodi u suradnji sa Visokom poslovnom školom PAR. Projekt je sufinancirala Europska Unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Projektne aktivnosti će se održavati u novouređenom i moderno opremljenom prostoru Vile Antonio u centru Opatije i besplatne su za sve polaznike.
Uvjeti za prijavu:
1. fizičke osobe sa inovativnom poduzetničkom idejom vezanom za turizam,
2. poslovni subjekti ne stariji od 3 godine sa inovativnom poduzetničkom idejom vezanom za turizam.
Rok za prijavu na 2. Programski ciklus: do 06.10.2021. u 12:00h
Imaš ideju, što sad?
• PRIJAVI SE! (>>LINK ZA PRIJAVU<<*) *za popunjenje obrasca morate se prijaviti sa svojim Google računom
• Projektni ciklus inkubacije tvoje ideje traje 6 mjeseci, a održat će se 5 projektnih ciklusa (odnosno 5 generacija polaznika).
• Svakih 1-2 mjeseca bit će raspisan novi poziv za novi ciklus.
• Kada prijaviš ideju počinje faza selekcije koja traje 1 mjesec unutar kojeg ti javljamo da li si primljen/a.
• Nakon selekcije dolazi faza mentorstva i edukacije koja traje 4 mjeseca. Tu svoju ideju sada oblikuješ i počinješ realizirati sa stručnjacima iz 6 područja: stručnjak za razvoj proizvoda i poslovanja, stručnjak za financije, stručnjak za marketing, stručnjak za prodaju, stručnjak za web design te investicijski stručnjak. Svaki mjesec će se održati 25h radionica, a ukupno 100h.
• Zadnji mjesec je mjesec finalnog savjetovanja i zatvaranja financijskih konstrukcija, nakon čega slijedi Demo Day, dan kada svoju ideju prezentiraš javnosti i investitorima. Taj mjesec imaš i prvi pravi konkretan poslovni sastanak.
• Za cijelo vrijeme projekta na raspolaganju ti je coworking prostor gdje možeš surađivati sa drugim sudionicima, družiti se, izmjenjivati iskustva i pitati mentore za savjet.
Što polaznici dobivaju?
• Coworking prostor – besplatno korištenje
• Internet – besplatno korištenje
• Korištenje sale za sastanke – besplatno korištenje
• Potrošni materijal za edukacije – besplatno
• Savjetovanje i mentorstvo – besplatno
• Predstavljanje na web stranicama HUBBAZIA-e i društvenim mrežama – besplatno
• Kreativno i pozitivno okruženje – besplatno
• Poslovna edukacija prilagođena tvojim potrebama – besplatno
• Minimizirani početni fiksni troškovi – besplatno
• Umrežavanje sa drugim poduzetnicima – besplatno
• Razmjena poslovnih informacija i kontakata – besplatno
Sukladno Programu rada Poduzetničkog inkubatora Hubbazia, poduzeća/projekti trebaju zadovoljavati kriterij tehnološke inovativnosti tj. trebaju zadovoljavati tri od šest sljedećih uvjeta kako bi bila inkubirana:
1. imati ili razvijati vlastiti novi proizvod ili novu uslugu na tržištu,
2. pri tome koristiti novu tehnologiju,
3. u proizvodnom procesu implementirati novi poslovni koncept ili novi inovativni proces,
4. zapošljavati visokoobrazovane djelatnike,
5. imati razvojno-istraživačku komponentu u poduzeću,
6. biti usmjereni na izvoz
Program radionica i mentorstva je u potpunosti besplatan za sve polaznike!
Broj mjesta je ograničen.
Prednost kod prijave dobivaju oni koji mogu prisustvovati na svim radionicama.
Napominjemo da će radionice i predavanja krenuti u 10.mjesecu, a odvijati će se većinom u razdoblju od 8:00 – 16:00h tijekom radnog tjedna*. (* – Tjedni raspored je podložan promjenama, a prilagođavati će se potrebama korisnika)
Veselimo se vašoj prijavi i druženju u HUBBAZIA-i!
O PROJEKTU
Naziv projekta: Uspostava poduzetničkog inkubatora Grada Opatije – HUBBAZIA
KK.03.1.2.20.0002
Cilj projekta: Omogućavanje povoljnog okruženja za razvoj poduzetništva, te pozicioniranje Opatije kao grada inovacija, kreativnosti i novih projekata.
Trajanje projekta: 24. srpnja 2019. – 24. srpnja 2022.
Opis projekta
Grad Opatija će provedbom ovog projekta uspostaviti start-up inkubator usmjeren na kreativna rješenja u turizmu – HUBBAZIA. Glavne ciljne skupine su fizičke osobe s namjerom osnivanja poduzeća, novoosnovana poduzeća i postojeća poduzeća dok su krajnji korisnici infrastrukture organizacije i poduzeća koje će pružati usluge u sklopu inkubatora, lokalno stanovništvo te mladi naraštaji studenata koji će putem inkubatora imati pristup prvim koracima pokretanja vlastitog poslovanja.
Glavne aktivnosti
Projektom će se urediti i opremiti prostor Vile Antonio, a tijekom provedbe projekta uspostavit će se i provoditi programski ciklusi za poduzetnike/poduzetnice usmjereni na njihovo jačanje te poticanje stvaranja novih poduzeća.
Ukupna vrijednost projekta: 2.543.985,25 kuna
Ukupno prihvatljivi troškovi projekta: 2.242.385,25 kuna
Iznos bespovratnih sredstava: 1.874.634,07 kuna
Projekt je sufinancirala Europska Unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Dodatne informacije možete saznati na web stranici hubbazia.opatija.hr, facebooku te poslati upit mailom na hubbazia@opatija.hr.
Kontakt:
Voditelj: Tomislav Lesinger
E-mail: hubbazia@opatija.hr
Web: hubbazia.opatija.hr
Telefon: +385 99 526 92 94
Adresa: Vila Antonio, Vladimira Nazora 2, 51410 Opatija, Hrvatska
[av_image src=’https://par.hr/wp-content/uploads/2021/08/log.jpg’ attachment=’18453′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-odlby0′ admin_preview_bg=”][/av_image]