Preskoči na sadržaj
Facebook Instagram Youtube Linkedin
Vaučeri za besplatno obrazovanje
Search
Close
Hrvatski
logo PAR
  • Naslovna
  • Studij
    • Prijediplomski studij
      • Poslovno upravljanje
      • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Stručni diplomski studij – Poslovno upravljanje
      • Smjer Upravljanje financijama
      • Smjer Upravljanje malim i srednjim poduzećima
      • Smjer Upravljanje u sportu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
  • International
    • Dolazne mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Erasmus+ natječaji
    • Međunarodna stručna praksa
    • Bitni dokumenti
    • Kratki programi
    • Međunarodni projekti
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Usavršavanje i osposobljavanje
      • Voditelj izrade i provedbe EU projekata
      • Suradnik/ica u izradi i provedbi projekata financiranih iz EU fondova
      • Menadžer u sportskoj organizaciji
      • Administrator u sportskoj organizaciji
      • Instruktor pilatesa i joge
      • Mini MBA u zdravstvu
    • Programi Turizam i ugostiteljstvo
      • Turistički vodič
    • Mini MBA
      • Mini MBA zdravstveni turizam
    • Vaučeri
  • Eventi
    • PILC konferencija
    • PAR Poduzetnički kamp
    • Gradina znanja
    • Žene bez PARdona
  • Vaučeri
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Web programiranje
    • Društveno odgovorno poslovanje
Menu
  • Naslovna
  • Studij
    • Prijediplomski studij
      • Poslovno upravljanje
      • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Stručni diplomski studij – Poslovno upravljanje
      • Smjer Upravljanje financijama
      • Smjer Upravljanje malim i srednjim poduzećima
      • Smjer Upravljanje u sportu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
  • International
    • Dolazne mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Erasmus+ natječaji
    • Međunarodna stručna praksa
    • Bitni dokumenti
    • Kratki programi
    • Međunarodni projekti
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Usavršavanje i osposobljavanje
      • Voditelj izrade i provedbe EU projekata
      • Suradnik/ica u izradi i provedbi projekata financiranih iz EU fondova
      • Menadžer u sportskoj organizaciji
      • Administrator u sportskoj organizaciji
      • Instruktor pilatesa i joge
      • Mini MBA u zdravstvu
    • Programi Turizam i ugostiteljstvo
      • Turistički vodič
    • Mini MBA
      • Mini MBA zdravstveni turizam
    • Vaučeri
  • Eventi
    • PILC konferencija
    • PAR Poduzetnički kamp
    • Gradina znanja
    • Žene bez PARdona
  • Vaučeri
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Web programiranje
    • Društveno odgovorno poslovanje
logo PAR

Poziv za prijavu u Mrežu mentora unutar projekta „Uspostava poduzetničkog inkubatora Grada Opatije“, KK.03.1.2.20.002

  • 1 kolovoza, 2022
  • Ivan Milković

Visoka poslovna škola PAR u suradnji s Gradom Opatija poziva zainteresirane Mentore da se prijave za mentoriranje poduzetničkih ideja/projekata u  sklopu projekta HUBBAZIA – Centra za inovacije u turizmu, Opatija.

Visoka poslovna škola ovim putem poziva zainteresirane kandidate da se prijave u članstvo Mentorske mreže unutar projekta „Uspostava poduzetničkog inkubatora Grada Opatije“, KK.03.1.2.20.002 kako bi postali mentori i na taj način pomogli u pružanju usluge podrške poduzetnicima / potencijalnim poduzetnicima. Projektne aktivnosti će se održavati u novouređenom i moderno opremljenom prostoru Vile Antonio u centru Opatije. Projekt je sufinancirala Europska Unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Mentori pružaju podršku u obliku savjetovanja, vođenja, uspostave kontakata poduzetnicima, pomoć pri otvaranju tržišta.

II. Područja mentoriranja

Osnovna područja mentoriranja odnose se na:

  • Područje A – Razvoj proizvoda i Inovacije (Voditelj razvoja, Voditelj proizvoda, Stručnjak za upravljanje inovacijama). Područje zahtjeva iskustvo u razvoju proizvoda poput izrade inovativnog koncepta i strategija za razvoj.
  • Područje B – Komercijalizacija proizvoda (Voditelj prodaje), Marketing (Izvršni direktor marketinga, Marketinški stručnjak). Područje zahtjeva iskustvo u komercijalizaciji proizvoda odnosno strategiji izlaska na tržište te marketingu.
  • Područje C – Upravljanje poslovanjem (Voditelj operacija, Voditelj odjela/jedinice). Područje zahtjeva iskustvo na voditeljskoj poziciji poput upravljanja tvrtkom odnosno timom.
  • Područje D – Poslovno planiranje – pripreme poslovnih planova, planova financiranja (Financijski stručnjak, Direktor financija, Voditelj financija). Područje zahtjeva iskustvo u pripremi poslovnog plana i plana financiranja.

III. Uvjeti za prijavu:

Kandidati moraju zadovoljiti mimalno sljedeće zahtjeve:

  • iskustvo u primarnom području navedenom u prijavi (reference i odgovornosti),
  • radno iskustvo na relevantnim pozicijama minimalno 5 godina
 

IV. Kriterij odabira mentora

Postupak odabira mentora obuhvaća:

  1. Zaprimanje prijava od strane mentora
  2. Administrativna provjera zaprimljenih prijava
  3. Proces odabira mentora (evaluacija i selekcija)
 

V. Kriterij odabira mentora

Kandidati koji se prijavljuju u Mentorsku mrežu mogu odabrati jedno ili više područja mentoriranja.

Svoje iskustvo u navedenim područjima kandidati trebaju dokazati kroz:

– iskustvo u odabranom području

– minimalno iskustvo na relevantnim pozicijama iznosi minimalno 5 godina

– iskustvo u radu s poduzetnicima početnicima

VI. Prijava mentora

Zainteresirani kandidati dužni su ispuniti prijavni obrazac dostupan na poveznici Prijava za mentorsku mrežu.

Uz prijavni obrazac kandidat je dužan priložiti životopis iz kojeg je moguće utvrditi da kandidat udovoljava kriterijima poziva.

VII. Rok za prijavu

Rok za prijavu je do 20.8.2022. u 12:00h.

Veselimo se vašoj prijavi i druženju u HUBBAZIA-i!

//O PROJEKTU

Naziv projekta: Uspostava poduzetničkog inkubatora Grada Opatije – HUBBAZIA KK.03.1.2.20.0002

Cilj projekta: Omogućavanje povoljnog okruženja za razvoj poduzetništva, te pozicioniranje Opatije kao grada inovacija, kreativnosti i novih projekata.

Trajanje projekta: 24. srpnja 2019. – 24. srpnja 2022.

Opis projekta Grad Opatija će provedbom ovog projekta uspostaviti start-up inkubator usmjeren na kreativna rješenja u turizmu – HUBBAZIA. Glavne ciljne skupine su fizičke osobe s namjerom osnivanja poduzeća, novoosnovana poduzeća i postojeća poduzeća dok su krajnji korisnici infrastrukture organizacije i poduzeća koje će pružati usluge u sklopu inkubatora, lokalno stanovništvo te mladi naraštaji studenata koji će putem inkubatora imati pristup prvim koracima pokretanja vlastitog poslovanja.

Glavne aktivnosti Projektom će se urediti i opremiti prostor Vile Antonio, a tijekom provedbe projekta uspostavit će se i provoditi programski ciklusi za poduzetnike/poduzetnice usmjereni na njihovo jačanje te poticanje stvaranja novih poduzeća.

Ukupna vrijednost projekta: 2.543.985,25 kuna

Ukupno prihvatljivi troškovi projekta: 2.242.385,25 kuna

Iznos bespovratnih sredstava: 1.874.634,07 kuna

Projekt je sufinancirala Europska Unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Dodatne informacije možete saznati na web stranici hubbazia.opatija.hr, facebooku te poslati upit mailom na hubbazia@opatija.hr ili na ana.dosen@par.hr .

Podijeli ovu objavu:

Search
POSLJEDNJE NOVOSTI
  • Obavijest Centra karijera PAR 23. ožujka, 2023
  • Studentica PAR-a osvojila prvo mjesto na Europskom bacačkom kupu 16. ožujka, 2023
  • PAR nudi stipendije za BOOT CAMP „Sail and Learn” 10. ožujka, 2023
  • Valentinovo u PARu 11. veljače, 2023
  • INCASO 2023 27. siječnja, 2023
KATEGORIJE
  • ActivU
  • AUDID
  • Blog
  • CPMES
  • ERASMUS
  • EU Fondovi
  • Gostujuće predavanje
  • HUBBAZIA
  • Iz medija
  • Međunarodna suradnja
  • mikrokvalifikacije
  • Natječaj
  • Novosti
  • Promocije
  • Studenti – PAR
  • Studenti – vanjske
  • Studentski zbor
  • Uncategorized @hr
  • Vijesti
  • Žene bez PARdona

veleuciliste_par

veleuciliste_par
Studenti gastronomije i restoraterstva posjetili s Studenti gastronomije i restoraterstva posjetili su restoran Melek koji se nalazi u sklopu Islamskog centra u Rijeci gdje su se upoznali sa svim običajima i pravilima uzgoja, nabave i pripreme hrane prema Halalu. 🍲

Osim vrlo zanimljivog i poučnog predavanja učili su o pripremi poznatih jela kao što su čorbe, dolme, odlični deserti, ali i o pripremi i posluživanju Turske kave. ☕️

Zahvaljujemo se gđi. Alvini Maričić, njezinom suprugu i cijelom timu restorana koji su nas ugostili i naučili nešto novo. 😊

🔔 Za kraj mala ekskluziva ➡️ u centru Rijeke (ex Ćakula) otvorit će još jedan restoran s istom ponudom početkom lipnja pa će biti još bliži svima koji vole odličnu domaću hranu. 🔔
Odbrojavamo sitno do PILC-a! 🕙 📅31. ožujka Odbrojavamo sitno do PILC-a! 🕙

📅31. ožujka i 01. travnja 2023.
📍Hotel Milenij, Opatija
🔗Prijave na linku: https://www.par-conference.com/REGISTRATION-ALL/
🔔PAR dodjeljuje stipendije za Sail&Learn 2023🔔

✅ Student/ica si na Veleučilištu PAR, a ujedno i poduzetnik/ca? 
✅ Želiš naučiti više o Industriji 4.0 i IoT dok upoznaješ ljepote južnog Jadrana?

📩 Prijavi se na BOOT-CAMP „Sail&Learn – Green & Sustainable Entrepreneurship“ koji će se održati od 15.7. do 22.7.2023. i osvoji stipendiju u vrijednosti od 1.500,00 EUR! 
 
📥Prijave su otvorene do 20.3.2023. na ➡️ https://par.hr/2023/03/10/par-nudi-stipendije-za-boot-camp-sail-and-learn/

Požuri jer mjesta su ograničena ❗️

#edih #ai&gaming #industry4.0. #IIoT
U sklopu predmeta Upravljanje događajima/event me U sklopu predmeta Upravljanje događajima/event menadžment naša predavačica @erminaduraj pozvala je u goste predsjednicu Udruge “Žene za otok”, @jocutul koja je predstavila rad Udruge i prezentirala njihov event, kulturno zabavnu manifestaciju Žene - krila i korijeni! 👩‍🏫

Predavanje je bilo odlično, informativno i inspirativno! 
Bravo za našu Jovanu koja je i sama bila polaznica PAR-ovih edukacija. 💙
[Želiš postati knjigovođa/knjigovotkinja?] Bli [Želiš postati knjigovođa/knjigovotkinja?]

Bliži nam se proljeće, a s njim i novi ciklus edukacija. 👩‍🏫
Uhvati znanja iz područja knjigovodstva, računovodstva i financija! 📈

📅 Planirani početak nastave je 5. svibnja, a predbilježiti se možeš već danas! 📩

Ovu edukaciju omogućili smo i preko HZZ sustava vaučera! 

ℹ Više informacija možeš pronaći na našem web-u!
[INCASO 2023]

Završio je ovogodišnji INCASO!🥳

Proteklog tjedna smo na našoj tradicionalnoj zimskoj školi ugostili strane studente i predavače. 👩‍🏫

Tema je bila održivi kulturni turizam, a naši INCASO-vci su tijekom cijelog tjedna razvijali projektne ideje pod vodstvom mentorice Tatjane Brkić sa Saint Paul University u Kanadi koje su na kraju tjedna prezentirali pred stručnim i akademskim žirijem. ♻️

Za vrijeme svog boravka u Rijeci studenti su posjetili Preluk, Učku, Art kvart Benčić, Dječju kuću i Muzej grada Rijeke, a kao nezaboravno iskustvo zimske škole istaknuli su sudjelovanje na Riječkom karnevalu. 🎭

Hvala svim studentima i predavačima koji su sudjelovali na ovogodišnjem INCASU i nadamo se da se vidimo i sljedeće godine!
[Split the week] Sudjeluj u međunarodnoj student [Split the week]

Sudjeluj u međunarodnoj studentskoj konferenciji koja okuplja mlade ljude željne novih znanja, važnih spoznaja, međunarodnog umrežavanja i druženja. 🥳 

📆 24. – 26. ožujka 2023. 📍 Split, Hrvatska

Split the week treću godinu zaredom garantira zanimljive teme, poznate predavače, odličnu zabavu, ali i hrpu iznenađenja. 👥
Iza kulisa konferencije stoji mladi tim čiju ćeš strast prema turizmu, marketingu i razvoju karijera doživjeti kroz 3 dana u Splitu. 💻

Što uključuje 3. Split the week:
✅ konferenciju s 3 teme iz područja turizma, marketinga i razvoja karijera;
✅ panel raspravu „Sudar svjetova“;
✅ 2 noćenja u Splitu na bazi hostela
✅ Konferencijski materijal
✅ Membership karticu
✅ Ulaznicu za dvije noćne zabave
✅ Turistički obilazak grada 

Nova prijateljstva i nezaboravne uspomene stvoreni na Split the week-u, najveći su razlog zašto i ove godine „očekuj neočekivano“. 🎉

📩Prijavi se na: martina.tomljanovic@par.hr
ℹ️ Više info na: https://www.splittheweek.com/
.
.
.
.
#splittheweek #conference #expecttheunexpected #tourismconference #stw2023 #raisingtogether #geteducated #konferencija #splitcroatia #hospitality #marketing #tourism #studentexperience #newevents #bestevents #marketingintourim #educationalresources #educationday #spreadknowledge #knowledgesociety
[Internetski marketing i brendiranje] 🔔UPISI U [Internetski marketing i brendiranje]

🔔UPISI U TIJEKU!🔔

Nauči koliko su društveni mediji, influencer i content marketing važni za razvoj i napredak u poslovanju. 

📆 Početak programa ➡️ 28. veljače 2023. 
📍 Visoka poslovna škola PAR 

ℹ Više informacija možete pronaći na našem web-u! 

#vaučeri #digitalmarketing #influencermarketing #contentmarketing
Load More... Follow on Instagram

Prijavi se na naš newsletter!

Saznaj sve o aktualnim ponudama, novostima i događajima u Visokoj poslovnoj školi PAR.

Izrada stranice sufinancirana je u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “WWW vaučeri za MSP-ove” referentne oznake KK.03.2.1.17
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost korisnika Visoke poslovne škole PAR, Trg Riječke rezolucije 4, 51 000 Rijeka.

Za više informacija o EU fondovima posjetiti web stranicu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije www.strukturnifondovi.hr

Facebook Instagram Linkedin Youtube
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
Menu
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
KONTAKT
  • info@par.hr
  • +385 (0)51 327-037,
    +385 (0)51 327-322
  • Trg Riječke rezolucije 4,
    51000 Rijeka, Hrvatska

Copyright © 2021 PAR | Impressum

Sustav kvalitete | Pravo na pristup informacijama | Pravila privatnosti | Statut i pravilnici 

Ured za znanost

  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
Menu
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost

Ured za studente

  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije
Menu
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije

Upisi

  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
Menu
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor

PAR

  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
Menu
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
Menu
  • Studij
    • Poslovno upravljanje
    • Upravljanje u sportu
    • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
    • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
    • Upravljanje financijama
Menu
  • Cjeloživotno obrazovanje
    • Vaučeri
    • Web programiranje
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije društveno odgovorno poslovanje
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Turistički vodič
Menu
  • Upisi
    • Dokumentacija
    • Modeli plaćanja
    • Ugovor
Menu
  • Ured za znanost
    • Kolegij
    • Predavači
    • Knjižnica
    • Izdavačka djelatnost
Menu
  • International
    • Odlazne mobilnosti studenata
    • Odlazne mobilnosti osoblja
    • Mobilnosti studenata
    • Dolazne mobilnosti osoblja
Menu
  • Ured za studente
    • Sportska akademija
    • Centar za karijere
    • Studentski poduzetnički inkubator
    • Humanitarne akcije
Menu
  • Vaučeri
    • Internetski marketing i brendiranje
    • Asistent za upravljanje projektima
    • Web programiranje
    • Knjigovođa/knjigovotkinja
    • Društveno odgovorno poslovanje
Menu
  • PAR
    • Organizacijska struktura
    • O nama
    • Društveno odgovorno poslovanje
    • Konzultantske usluge
    • EU fondovi
    • Sustav kvalitete
    • Statut i pravilnici
  • EnglishEnglish
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI

Poslovno upravljanje

Management u gastronomiji i restoraterstvu

DIPLOMSKI

Financijski management

Management malih i srednjih poduzeća

Sportski management
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
INTERNATIONAL

Dolazne mobilnosti studenata

Dolazne mobilnosti osoblja

Odlazne mobilnosti studenata

Odlazne mobilnosti osoblja

Erasmus+ projekti

Kratki programi

Međunarodna stručna praksa

Bitni dokumenti

EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
VAUČERI
 
Svi programi
 
Turistički vodiči
 
Voditelj izrade i provedbe EU projekata
 
Voditelja poslova u turističkoj agenciji
 
 
 
 
 
 
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete
logo PAR
STUDIJI
PREDDIPLOMSKI
  • Poslovno upravljanje
  • Upravljanje u gastronomiji i restoraterstvu
DIPLOMSKI
  • Upravljanje financijama
  • Upravljanje malim i srednjim poduzećima
  • Upravljanje u sportu
URED ZA ZNANOST
  • Katedre
  • Kolegiji
  • Predavači
  • Knjižnica
  • Izdavačka djelatnost
INTERNATIONAL
  • Ured za međunarodnu suradnju
EVENTI
  • PILC konferencija
  • Žene bez PARdona
  • Gradina znanja
  • PAR Poduzetnički kamp
  • StartUp Europe Awards
PAR STUDENT
  • Ured za studente
  • Sportska akademija
  • Centar za karijere
  • Studentski poduzetnički inkubator
  • Humanitarne akcije
UPISI
  • Dokumentacija
  • Modeli plaćanja
  • Ugovor
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE
  • VAUČERI
  • Svi programi
  • Turistički vodiči
  • Voditelj izrade i provedbe EU projekata
    Voditelja poslova u turističkoj agenciji
PAR
  • O nama
  • Organizacijska struktura
  • Društveno odgovorno poslovanje
  • Konzultantske usluge
  • EU fondovi
  • Statut i pravilnici
  • Sustav kvalitete