U četvrtak 1. prosinca 2022 u organizaciji Centra za karijere studenti PAR-a posjetili su prvu gaming i metaverse poslovnu konferenciju „Game Changer“.
Neki od panela bili su:
Esport / Je li mu mjesto na Olimpijskim igrama, panelisti Nenad Hadžihajdić, Enis Papić, Zlatko Mateša i Damir Martin.
Objašnjavanje razlika i sličnosti između klasičnog sportaša i E sportaša. Diskusija se vodila o konceptu BRAKING-a. To je nova disciplina koja će biti uvedena na sljedećim Olimpijskim igrama. Izraz se referira na brake dance.
AR & VR – Virtualna roba – emocionalna povezanost, panelisti Daniel Pikl, Feđa Gavrilović i Marina Kuleš.
Zbog sve veće primjene AR/VR u svakodnevnim aktivnostima panelisti polemiziraju u kojoj mjeri će razvoj tehnologije utjecati na društvo, tj. hoćemo li postati sve izoliraniji. U određenoj mjeri mobiteli će morati biti zamijenjeni drugim uređajima poput naočala koje omogućuju proširenu i/ili virtualnu stvarnost (Apple u siječnju 2023 lansira svoj model takvih naočala).
Gaming – last call for corporates – strategije i prakse, panelisti Duje Stojak, Saša Marković i Igor Belan.
Tema je implementacija marketinga unutar video igara. Budući da će cijene igara padati, za očekivati je da će se plaćeni oglasi pojavljivati unutar igrice. Npr. U video igri FIFA će se na LED reklamama umjesto nogometnih igrališta okretati stvarnim firmama. Nekada su se radile igre po filmovima (npr. E.T.), a sada se rade filmovi po igrama (npr. Sonic)…
Fashion in gaming future of commerce, panelisti: Aleksandra Orlić, Darijan Kosić, Vjeko Srednoselec.
Glavna tema je na koji način non-gaming industrije ulaze u igrice – primjeri iz modne industrije (Balenciaga, Nike, LV, Burberry) te u kojoj mjeri će elementi igrica biti aplicirani u različitim industrijama (AR/VR).