Nedostatak vidljivosti žena u poslovnom svijetu i zastupljenosti na liderskim pozicijama, izazov je koji je potaknuo stvaranje hibridnog programa Mission1000 koji kroz znanja i vještine iz područja osobnog brendinga, umrežavanja i LinkedIna ima za cilj povećati vidljivost i osnažiti 1000 žena u Hrvatskoj.
Program se provodio u više ciklusa a vodila ga je Tanja Džido , MBA, savjetnica za osobni brending i LinkedIn marketing. Tijekom 9 tjedana hibridnog edukacijskog programa podijeljena su konkretna znanja, vještine i alati iz 3 područja u kojima se žene najčešće sabotiraju: osobni brending, umrežavanje i LinkedIn.
Inspirativno motivacijsko predavanje na ovogodišnjem edukacijskom programu održala je vodeća stručnjakinja iz poslovnog svijeta, dekanica Veleučilišta PAR, doc.dr.sc Gordana Nikolić.

Prvi edukacijski program započeo je na Dan žena, dok je završnica održana sredinom svibnja u Zagrebu. Svi sudionici mogli su primijeniti stečena znanja na business speed networkingu i poslušati poticajna predavanja i korisne savjete iskusnih networkerica na hrvatskom tržištu.
Cilj hibridnog programa #Mission1000 je osnažiti 1000 žena da budu vidljivije i da proaktivnije pristupe prilikama na tržištu, povećavajući broj uspješnih priča i žena u medijskom prostoru koje će poslužiti kao izvrsni uzori za generacije mladih žena koje dolaze.