Nedostatak vidljivosti žena u poslovnom svijetu i zastupljenosti na liderskim pozicijama, izazov je koji je potaknuo stvaranje hibridnog programa Mission1000 koji kroz znanja i vještine iz područja osobnog brendinga, umrežavanja i LinkedIna ima za cilj povećati vidljivost i osnažiti 1000 žena u Hrvatskoj.
Program se provodio u više ciklusa a vodila ga je Tanja Džido , MBA, savjetnica za osobni brending i LinkedIn marketing. Tijekom 9 tjedana hibridnog edukacijskog programa podijeljena su konkretna znanja, vještine i alati iz 3 područja u kojima se žene najčešće sabotiraju: osobni brending, umrežavanje i LinkedIn.
Inspirativno motivacijsko predavanje na ovogodišnjem edukacijskom programu održala je vodeća stručnjakinja iz poslovnog svijeta, dekanica Veleučilišta PAR, doc.dr.sc Gordana Nikolić.
![](https://par.hr/wp-content/uploads/2023/05/Gordana-Nikolic-1024x683.jpg)
Prvi edukacijski program započeo je na Dan žena, dok je završnica održana sredinom svibnja u Zagrebu. Svi sudionici mogli su primijeniti stečena znanja na business speed networkingu i poslušati poticajna predavanja i korisne savjete iskusnih networkerica na hrvatskom tržištu.
Cilj hibridnog programa #Mission1000 je osnažiti 1000 žena da budu vidljivije i da proaktivnije pristupe prilikama na tržištu, povećavajući broj uspješnih priča i žena u medijskom prostoru koje će poslužiti kao izvrsni uzori za generacije mladih žena koje dolaze.