U srijedu, 7. lipnja 2023. godine polaznici programa cjeloživotnog obrazovanja mikrokvalifikacije Internetski marketing i brendiranje, obranili su svoje završne radove i time završili program ove mikrokvalifikacije. Program je financiran u sklopu projekta RADAR iz Europskog socijalnog fonda odnosno Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014 – 2021.
Završni ispit i obrana završnog rada održali su se na Veleučilištu PAR pred povjerenstvom u sastavu Iva Krečak mentorica, predavačica Korina Bogdanović i predstavnik PAR-a Dominik Patafta.
Završnom ispitu i obrani završnog rada pristupili su polaznici Karlo Volarić, Ambrozina Ružić, Mia Stefanović i Ema Čanković sa sljedećim temama završnih radova:
- Karlo Volarić: Strategija digitalnog marketinga poduzeća „HETA“
- Ambrozina Ružić: Strategija digitalnog marketinga poduzeća „KHAO SUN“
- Mia Stefanović: Strategija digitalnog marketinga poduzeća „MINI YACHTS HVAR“
- Ema Čanković: Strategija digitalnog marketinga poduzeća „OLEUM TRADE“
Projekt RADAя (UP.01.2.0.04.) provode: Centar tehničke kulture Rijeka (korisnik), Hrvatski zavod za zapošljavanje Regionalni ured Rijeka, Veleučilište PAR, Jedriličarski klub Maxi i Sportsko penjački klub Tuhobić.